Misschien een wat stomme vraag. Maar er is zoveel aanbod. Wat is een goede ATX miditower. Ik bedoel vooral welke ziet er een beetje leuk uit en kost < 200. Misschien is er net iemand tegen een hele leuke aangelopen of zo.
Koop, een ATX miditower, Nokia-Look, kostte 129 piek bij de funpr*ce.
En, ook nog wel een leuk te tweaken kassie
Verwijderd
Sorry maar die Nokia look vind ik toch echt super lelijk. Vindt Nokia sowieso al een popiejopie populair merk. Maar wel goedOp donderdag 26 juli 2001 19:26 schreef Alfa_33 het volgende:
Koop, een ATX miditower, Nokia-Look, kostte 129 piek bij de funpr*ce.
Dat ff terzijde, een budget van 200 gulden voor een kast is natuurlijk niet super veel. Ik kan me herinneren dat er een tijdje gelede enkele nieuws topics waren op t.net over case line ups. Misschien kun je daar ff tussen zoeken.
Ander kan ik je de Aopen HX45 aanbevelen, kan ook de HQ45 zijn, die met die paars balk erin, die heeft een vriend van mij ook, super degelijke case. Voor 230 piek ofzo,
Tja en anders zeg ik altijd DEZE case maar daar betaal je dan ook 400 piek voor. Maar dan heb je wel 3x 120mm fan optie
Veel suc6 met de keuze maken verder.
Ik heb een no name kassie met 300 watt voeding en dat werkt perfect. Plek zat voor xtra koelers e.d.
Koste 130,- bij de lokale pc boer.
Tis trouwens hetzelfde kastje als wat je ziet bij -> Hoe bouw ik een pc -> ik geloof bij tom's hardware maar dat weet ik niet zeker. Heb ooit is een keer op de frontpage van t.net gestaan dat weet ik wel.
Koste 130,- bij de lokale pc boer.
Tis trouwens hetzelfde kastje als wat je ziet bij -> Hoe bouw ik een pc -> ik geloof bij tom's hardware maar dat weet ik niet zeker. Heb ooit is een keer op de frontpage van t.net gestaan dat weet ik wel.
kijk eens naar de jnc kasten bij computerland......mooie kasten (van binnen) van buiten lekker standaard (goed voor casemod)
heb r laatst een bigtower van gehaald voor 174 gulden
met 300 watt voeding
met 300 watt voeding
heb je dr een foto van ?.Op donderdag 26 juli 2001 23:19 schreef Dericteur het volgende:
kijk eens naar de jnc kasten bij computerland......mooie kasten (van binnen) van buiten lekker standaard (goed voor casemod)
met 300 watt voeding
op de site zelf staat er geen.
Verwijderd
In-Win S500
Dat is zo'n beetje de beste kast voor jouw budget die ik ken.
Makkelijk voor assemblage van je systeem (Je kan alle panelen eraf halen.
Geen stomme voeding in de weg van je proc. koeler.
3x 5,25, 2x 3,5" en 2x HDD ruimte..
Standaard 250W. voeding van PowerMan.
Kost rond de 150,- bij de betere computerwinkels.
Indien je een winkel zoekt in Zuid Holland weet ik er nog wel een
Dat is zo'n beetje de beste kast voor jouw budget die ik ken.
Makkelijk voor assemblage van je systeem (Je kan alle panelen eraf halen.
Geen stomme voeding in de weg van je proc. koeler.
3x 5,25, 2x 3,5" en 2x HDD ruimte..
Standaard 250W. voeding van PowerMan.
Kost rond de 150,- bij de betere computerwinkels.
Indien je een winkel zoekt in Zuid Holland weet ik er nog wel een

Deze heb ik met een Antec 340 Watt voeding
Hij kost fl360,- een beetje boven je budget maar als je hem echt wil dan spaar je wel verder denk ik
Alle proemn in n drek
Inderdaad een mooi kastjeOp donderdag 26 juli 2001 19:37 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Sorry maar die Nokia look vind ik toch echt super lelijk. Vindt Nokia sowieso al een popiejopie populair merk. Maar wel goed* Mannekino verstop snel zijn 7110 onder het bureau
Dat ff terzijde, een budget van 200 gulden voor een kast is natuurlijk niet super veel. Ik kan me herinneren dat er een tijdje gelede enkele nieuws topics waren op t.net over case line ups. Misschien kun je daar ff tussen zoeken.
Ander kan ik je de Aopen HX45 aanbevelen, kan ook de HQ45 zijn, die met die paars balk erin, die heeft een vriend van mij ook, super degelijke case. Voor 230 piek ofzo,
Tja en anders zeg ik altijd DEZE case maar daar betaal je dan ook 400 piek voor. Maar dan heb je wel 3x 120mm fan optie
Veel suc6 met de keuze maken verder.
Waar kan je die halen dan ?
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Verwijderd
`Chicon verkoopt Lite On Enclosure... het staat op dit moment niet in hun prijslijst dat komt omdat Lite-On distributeur aan het reoganiseren is. Maar dat moet inmiddels wel klaar zijn denk ik.Op donderdag 26 juli 2001 23:29 schreef loquitos het volgende:
[..]
Inderdaad een mooi kastje![]()
Waar kan je die halen dan ?
Stuur maar ff een mailtje naar Chicon. (http://www.chicon.nl)
gewoon ergens een no-name kastje halen, maar let erop dat je een goede voeding heb erin zitten..
[off topic]Op donderdag 26 juli 2001 20:11 schreef eppo666 het volgende:
antec/chieftec zijn erg goede kasten.
WWW.antec.com
oeh kwellie bike pic's ?
mail to ejraaverok@hotmail.com
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
De DG-01 van chieftec is ook een mooie kast,
en heeft een 300 watt voeding.
Midi-tower ATX , 300 Watt voeding , 3x5Œ" + 2 x 3œ" + 2 x 3œ" intern
En kost 171 gulden bij Progress.
en heeft een 300 watt voeding.
Midi-tower ATX , 300 Watt voeding , 3x5Œ" + 2 x 3œ" + 2 x 3œ" intern
En kost 171 gulden bij Progress.
Pagina: 1