• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Tot mijn verbazing nog steeds geen topic over deze - volgens mij behoorlijk populaire - telefoons dus bij deze.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hadespuiter hoewel het in wezen wel een Ervaringen en Discussie is nu, mag je openingspost wel een beetje meer aankleding hebben. Je kan eens kijken bij de andere toestellen daar inspiratie uit opdoen en dan eens kijken hoever je komt.

Als je daar nog hulp bij nodig hebt hoor ik het wel.

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:47
De A80 is er ook en nu op voorraad bij Coolblue. De A90 komt er waarschijnlijk ook.

https://www.coolblue.nl/p...ung-galaxy-a80-zwart.html

https://www.gsminfo.nl/bl...t-high-end-snapdragon-855

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Iemand ervaring met de camera van de A40? Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit, meeste foto's die ik tegenkom zijn buiten genomen. Maar ik ben ook wel benieuwd naar de foto's in het donker/binnen.

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Hier een A70 gebruiker! Hebben jullie ook last van robot geluiden tijdens het bellen?

Dit is trouwens recent opgelost in een update.

[ Voor 22% gewijzigd door mswp op 08-09-2019 19:52 ]

😲

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Is er een mogelijkheid om apps als Facebook etc te verwijderen zonder root?

• Hadespuiter
Anderen ook last dat de fingerprintscanner van de A50 af en toe verdwenen is? En dan bedoel ik niet na het opnieuw opstarten maar gewoon random sporadisch.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
Kan ieder moment de augustus patch komen voor de A50.
Deze verbeterd de vinger afdruk sensor enorm.
Op YouTube staan genoeg voorbeelden.
In India is deze namelijk al uitgekomen.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:49

IkWilbert

Het is mij!

Nieuwe ota met augustus update is beschikbaar

[ Voor 11% gewijzigd door IkWilbert op 01-09-2019 10:48 ]

I intend to live forever. So far, so good.

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
mregeling schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:49:
Kan ieder moment de augustus patch komen voor de A50.
Deze verbeterd de vinger afdruk sensor enorm.
Op YouTube staan genoeg voorbeelden.
In India is deze namelijk al uitgekomen.
Dat zou mooi zijn, want ik gebruik nu noodgedwongen de gezichtsherkenning. Overdag is dit geen probleem, maar in het donker mis ik de vingerafdrukscanner zeker.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
Patch is uit, en inderdaad is de sensor enorm verbeterd.

• EJ_V
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:27
Metalbuster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:49:
Is er een mogelijkheid om apps als Facebook etc te verwijderen zonder root?
Verwijderen niet, maar je kan ze wel blokkeren met bijvoorbeeld "NetGuard - no-root firewall".

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:59
mregeling schreef op zondag 1 september 2019 @ 13:01:
Patch is uit, en inderdaad is de sensor enorm verbeterd.
Het unlocken op de A50 werkt inderdaad sneller en vaker nu na de update en het nieuw inlezen van de vingers.

Ben eigenlijk wel beniewt hoe de scanner verbeterd is. Betere software voor de scanner of dat er makkelijker gematched wordt.

• Hadespuiter
DarkSEDA schreef op zondag 1 september 2019 @ 23:23:
[...]

Ben eigenlijk wel beniewt hoe de scanner verbeterd is. Betere software voor de scanner of dat er makkelijker gematched wordt.
Het zou me niets verbazen als ze gewoon de simpele truc hebben toegepast die ik onlangs op een ander forum tegenkwam over hoe de scanner te verbeteren (en inderdaad goed werkt):

Verwijder je huidige vingerafdruk(ken). Verhoog vervolgens de aanraakgevoeligheid van je scherm in de instellingen. Registreer je vingerafdrukken. En zet als laatste de aanraakgevoeligheid weer terug op normaal.

Dit heeft bij mij in ieder geval dusdanig goed gewerkt dat ik niet eens meer behoefte had aan een update.
Op de soms verdwijnende scanner na dan, maar dat is weer een andere kwestie.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:49

IkWilbert

Het is mij!

Goed nieuws voor de A50 gebruikers, de telefoon krijgt vanaf nu officieel maandelijks updates.

https://www.galaxyclub.nl...jkse-beveiligingsupdates/

I intend to live forever. So far, so good.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Flipm0de

geen

ben fan van de a40. Ben op zoek naar een klein toestel. Doe er alleen de standaard dingen mee. Internet, whatsapp en af en toe google maps. Speel geen spellen enzo. Heeft iemand ervaring met de fotos? En heeft de a40 een night mode voor de fotos?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:26
Huidige toestel is een j3 uit 2016 met android 5.1. Ivm einde support en wat slechte accu aan het rondkijken en kwam uit op de a40 of a50. Niet helemaal duidelijk wat het verschil is tussen die twee toestellen.

Vergeleken met wat ik nu heb een hele upgrade.

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
A50 is groter, heeft een betere camera en wat betere specificaties. Aan jou te beslissen welke je neemt. En upgrade tov jouw huidige toestel is het sowieso, ook met een A40.

• Henkje.doc
croschou schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:03:
A50 is groter, heeft een betere camera en wat betere specificaties. Aan jou te beslissen welke je neemt. En upgrade tov jouw huidige toestel is het sowieso, ook met een A40.
Ok dank. Dan ga ik denk ik uiteindelijk voor de keuze voor de A50. Via pricewatch een mooie aanbieding gevonden. Bevindingen van het toestel ga ik hier zeker posten.

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Henkje.doc schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:17:
[...]

Ok dank. Dan ga ik denk ik uiteindelijk voor de keuze voor de A50. Via pricewatch een mooie aanbieding gevonden. Bevindingen van het toestel ga ik hier zeker posten.
Het toestel zal je vast bevallen! Je gaat er flink op vooruit als ik je J3 bekijk :)
Ben benieuwd naar je bevindingen.
Je weet wel dat het toestel flink groter is tov je huidige telefoon? Scheelt zo'n 1,5 cm in lengte.
Weet niet of je het toestel al een keer hebt bekeken in een winkel?

• Henkje.doc
[quote]croschou schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:37:
[...]

Het toestel zal je vast bevallen! Je gaat er flink op vooruit als ik je J3 bekijk :)
Ben benieuwd naar je bevindingen.
Je weet wel dat het toestel flink groter is tov je huidige telefoon? Scheelt zo'n 1,5 cm in lengte.
Weet niet of je het toestel al een keer hebt bekeken in een winkel?

Heb een toestel van dergelijk formaat al wel eens gezien bij een collega, maar voor de aanschaf ga ik zeker even het betreffende toestel zelf vasthouden.

Edit:
Inmiddels eigenaar van een A70. Mooi toestel en het prijsverschil tussen de 50 en de 70 was dusdanig weinig dat ik de upgrade wel mooi vond.

Hopelijk weer wat jaren plezier.

[ Voor 15% gewijzigd door Henkje.doc op 26-10-2019 16:37 ]

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-10 16:19
Wij hebben nu ook enkele types A40 in huis en wat ons opvalt is wanneer je de telefoon insteekt om op te laden de klok op het scherm verschijnt en het scherm dan ook blijft aanstaan tot je dit zelf uitzet.
Kan je dat niet instellen dat het scherm gewoon uitvalt na enkele seconden wanneer je de telefoon insteekt ?

• mswp
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-08-2024

mswp

Wie Niet?

Vanmiddag Android 10 geinstalleerd op mijn A70. Ziet er voor alsnog goed uit!

😲

Pagina: 1