Op donderdag 26 juli 2001 19:46 schreef HlpDsK het volgende:
Die serial is een grapje. En da's leuk. Maar we kunnen het nou net niet hebben dat 1 van de 2 volgende dingen gebeurd .. en dat moet je proberen te begrijpen:
1 = de Harry (ja die uit de FAQ) van de BSA fietst net FF langs en ziet met z'n stomme kop niet dat het een geintje is = gezeik!
2 = n00b usertje ziet het ook niet, of denk grappig te zijn, en post een echte serial. Omdat het lijkt dat het mag.
Dus gewoon maar niet doen .. snap?
Kee
Wat ik me nou als allerallerallerlaatst afvraag he...
Jullie zijn toch netzomin verantwoordelijk voor hetgeen de users hier posten als bijvoorbeeld chello verantwoordelijk is voor wat hun users op internet doen
Niet dat ik voor warez(requests) ben hoor, maar ik zie het probleem niet. Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders dan degene die hier flink met warez aan het strooien is voor verantwoordelijk gesteld kan worden.
Als ik hier een link post naar mijn server waar bijvoorbeeld office2k volledig opstaat, dan ben ik toch schuldig? Ik biedt het immers aan, GoT niet. GoT is slechts een medium waar je een schat aan informatie kan opvragen.
Je gaat philips toch ook niet de schuld geven omdat ze op V8 een racistische film laten zien
Dat vroeg ik me echt af.... ik bedoel.... een site als
http://www.raremusicfinder.com heeft daar IMHO ook geen problemen mee gekregen.
Oja, en sinds wanneer hoef ik bij een hyperlink geen UBB-tags meer te gebruiken (kan ook niet trouwens)