Toon posts:

hoezo nou weer topic dicht dan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/192333

'k was m nog aan t wijzigen en ie was al dicht....

nix verkeerd aan, wel :?

edit:
behalve dan dat ik de kans niet kreeg om mijn verhaal af te maken

Verwijderd

Het is geen HK topic. En het is weer een topic om te zeggen dat je het niet eens bent met de sluiting van een ander topic.

Verwijderd

Topicstarter
neu, die topic die jij net dichtgemikt hebt was gewoon voor de fun, daarom HK

ging over dat serienummer.....

en hoezo weer dan??

Verwijderd

Topicstarter
naar aanleiding van dit --> <a href="http://[topic=192002] topic overigens

alleen werkte de link niet, werd spontaan veranderd in wat anders, vandaar dat ik ff aan het testen was, maar dat heeft nog geen minuut geduurd, topic was al op slot :(

[edit]damn, zie boven... link is gewoon als [ url]http://www.link.nl/topicnummer[ /url] ingevoerd en dan wordt ie zo verkloot.... :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 26 juli 2001 19:24 schreef ZeroX15 het volgende:
[edit]damn, zie boven... link is gewoon als [ url]http://www.link.nl/topicnummer[ /url] ingevoerd en dan wordt ie zo verkloot.... :?
Je moet de " weglaten :)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 19:24 schreef ZeroX15 het volgende:
naar aanleiding van dit --> <a href="http://[topic=192002] topic overigens
Offtopic:
Op GoT kan door gewone users geen HTML worden gebruikt.
Lees de FAQ om in het vervolg een goede URL neer te zetten.
Spuit 11 (mijzelf in dit geval) komt ook nog eens met een antwoord :Z ;)

Verwijderd

Topicstarter
die zet ik er niet in:
[topic=192002]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 19:26 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Offtopic:
Op GoT kan door gewone users geen HTML worden gebruikt.
Lees de FAQ om in het vervolg een goede URL neer te zetten.
Spuit 11 (mijzelf in dit geval) komt ook nog eens met een antwoord :Z ;)
Ik ben geen n00b :)

Ik snap wel hoe het werkt, UBB.... maar dan nog verandert ie m zelf in html.... :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 19:27 schreef ZeroX15 het volgende:
die zet ik er niet in:
[topic=192002]
freaky, nou post ik m normaal, zonder UBB-tags en dan werkt het wel....

Verwijderd

Of die serial topic dichtmoet .. daar bemoei ik me lekker niet mee. Dat mag je uitvechten met de modjes die dat geregeld hebben.

Maar jou topic was toch zo'n beetje een zeurtopic. Da's niet bevorderlijk voor de sfeer.

Als je het er al niet mee eens bent moet je dat in LA melden, niet de HK.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

ermh, :?

Was het niet een topic op HK dat semiserieus was bedoelt? Je wilde toch je geweldige grap met serie-nummer laten zien, die een "naar" modje dan had dichtgedaan? Serial topic is nooit op slot gegaan, dus daar is ook geen probleem.

Is jou probleem nu niet dat een leuk topic dat op HK wat licht op jou geslaagde humor moest gooien, op slot zit?
:?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 19:35 schreef HlpDsK het volgende:
Of die serial topic dichtmoet .. daar bemoei ik me lekker niet mee. Dat mag je uitvechten met de modjes die dat geregeld hebben.

Maar jou topic was toch zo'n beetje een zeurtopic. Da's niet bevorderlijk voor de sfeer.

Neuheu... het ging hummal nie om da topic, meer om de IMHO domheid van de mod om mijn serial te deleten..... ging om dit serienummer voor win2k:
code:
1
D4TM0-G3NWY-N137Z-3GG3N-H00R

Vandaar.... ik wou ff linken naar dat topic, maar op 1 of andere manier verklootte GoT mijn hyperlink... dus ik was ff aan t pielen om de topic weer goed te krijgen tot jij m dichtgooide. IMHO onterecht, is nl. wel degelijk een HK-topic.

Nou, beslis ff of ie weer open mag, en anders geen woord er meer over :)

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 26 juli 2001 19:38 schreef ecteinascidin het volgende:

Is jou probleem nu niet dat een leuk topic dat op HK wat licht op jou geslaagde humor moest gooien, op slot zit?
:? :? :?

Zou je deze zin willen toelichten :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 19:38 schreef ecteinascidin het volgende:
Ja die :) maar toen had ik jouw reactie nog niet gelezen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 19:42 schreef JvS het volgende:

[..]

:? :? :?

Zou je deze zin willen toelichten :P
Zie mijn quote hierboven tussen de [ code]-tags :)

Verwijderd

Die serial is een grapje. En da's leuk. Maar we kunnen het nou net niet hebben dat 1 van de 2 volgende dingen gebeurd .. en dat moet je proberen te begrijpen:

1 = de Harry (ja die uit de FAQ) van de BSA fietst net FF langs en ziet met z'n stomme kop niet dat het een geintje is = gezeik!

2 = n00b usertje ziet het ook niet, of denk grappig te zijn, en post een echte serial. Omdat het lijkt dat het mag.

Dus gewoon maar niet doen .. snap?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 19:46 schreef HlpDsK het volgende:
Die serial is een grapje. En da's leuk. Maar we kunnen het nou net niet hebben dat 1 van de 2 volgende dingen gebeurd .. en dat moet je proberen te begrijpen:

1 = de Harry (ja die uit de FAQ) van de BSA fietst net FF langs en ziet met z'n stomme kop niet dat het een geintje is = gezeik!

2 = n00b usertje ziet het ook niet, of denk grappig te zijn, en post een echte serial. Omdat het lijkt dat het mag.

Dus gewoon maar niet doen .. snap?
Kee :)

Wat ik me nou als allerallerallerlaatst afvraag he...

Jullie zijn toch netzomin verantwoordelijk voor hetgeen de users hier posten als bijvoorbeeld chello verantwoordelijk is voor wat hun users op internet doen :?

Niet dat ik voor warez(requests) ben hoor, maar ik zie het probleem niet. Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders dan degene die hier flink met warez aan het strooien is voor verantwoordelijk gesteld kan worden.

Als ik hier een link post naar mijn server waar bijvoorbeeld office2k volledig opstaat, dan ben ik toch schuldig? Ik biedt het immers aan, GoT niet. GoT is slechts een medium waar je een schat aan informatie kan opvragen.

Je gaat philips toch ook niet de schuld geven omdat ze op V8 een racistische film laten zien :?

Dat vroeg ik me echt af.... ik bedoel.... een site als http://www.raremusicfinder.com heeft daar IMHO ook geen problemen mee gekregen.

Oja, en sinds wanneer hoef ik bij een hyperlink geen UBB-tags meer te gebruiken (kan ook niet trouwens) :?

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 26 juli 2001 19:35 schreef HlpDsK het volgende:
hehe, dat topic was niet dicht. Daar was alleen een geintje gemaakt dus.
* JvS JvS snapt het nu ook eindelijk :P)

Dat topic in HK was alleen een beetje -verkeerd begrepen- aandachttrekkerij voor z'n grapje. :P

hehe, het topic zou denk ik vervuild zijn met 30x "dit hoort in LA", terwijl het niet zo bedoeld is...

lama lekker dicht. :+

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 19:54 schreef JvS het volgende:

Dat topic in HK was alleen een beetje -verkeerd begrepen- aandachttrekkerij voor z'n grapje. :P
Eigenlijk voor de in mijn ogen stommiteit van de mod :P maar dat is al rechtgetrokken :) of de mod het nou wel of niet zo bedoeld heeft zullen we nooit weten, dat is en blijft voor mij, maar ook voor jou een mysterie :)

Verwijderd

We zijn dan wel niet direct verantwoordelijk .. maar wij krijgen wel al het gezeik over ons heen omdat wij toch de beheerders zijn.
Pagina: 1