Ben opzoek naar een stuk advies aangaande slimme thermostaten, omdat ik compleet 'lost' ben.
Sinds kort een nieuwbouwhuis met vloerverwaming. Het huis is voorzien van vloerverwaming op alle 3 de verdiepingen, waarbij elke kamer een aparte zone heeft, die apart instelbaar is met een thermostaat. Op dit moment zit er een bedrade thermostaat in elke kamer. De ketel die ik heb is een Intergas Kombi Kompakt HRE 36/30.
Deze ondersteunt volgens mij OpenTherm. Ik zie dat Intergas een app heeft ontwikkeld, waarvoor je ook een OpenTherm thermostaat nodig hebt.
Een aantal van de eisen die ik heb is het volgende:
- Alle kamers vanuit een plek kunnen instellen
- Op afstand de verwarming aan en uit kunnen zetten
- Integratie met IFTTT, voor bijv. aangaan verwarming op Geolocatie gegevens
- Product moet regelmatig voorzien worden van (security) updates
Budget heb ik niet over nagedacht en is eigenlijk niet echt een issue. Ik zie zoveel verschillende Thermostaten, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Sinds kort een nieuwbouwhuis met vloerverwaming. Het huis is voorzien van vloerverwaming op alle 3 de verdiepingen, waarbij elke kamer een aparte zone heeft, die apart instelbaar is met een thermostaat. Op dit moment zit er een bedrade thermostaat in elke kamer. De ketel die ik heb is een Intergas Kombi Kompakt HRE 36/30.
Deze ondersteunt volgens mij OpenTherm. Ik zie dat Intergas een app heeft ontwikkeld, waarvoor je ook een OpenTherm thermostaat nodig hebt.
Een aantal van de eisen die ik heb is het volgende:
- Alle kamers vanuit een plek kunnen instellen
- Op afstand de verwarming aan en uit kunnen zetten
- Integratie met IFTTT, voor bijv. aangaan verwarming op Geolocatie gegevens
- Product moet regelmatig voorzien worden van (security) updates
Budget heb ik niet over nagedacht en is eigenlijk niet echt een issue. Ik zie zoveel verschillende Thermostaten, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.