Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamepc rond 1500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• R1card0
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 19-11 20:16
Mijn huidige desktop is helaas overleden, het was niet bepaald een hoogvlieger en ik had geen goede onderdelen gekozen waaronder de voeding, processor en case dus was de pret na 3 jaartjes snel voorbij.
Daarom vraag ik mij af of deze pc geschikt is voor het 1080p 60fps en hoger gamen op de nieuwste games.
Ik had ook al eens een topic gevonden over de videokaart en dat ik beter een OC kon nemen omdat de standaard editie een belachelijk lage snelheid had waardoor ik beter een 1080 kon kopen maar in dit geval dus de OC.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste games op maxed out settings spelen 1080p.
Af en toe voor IT schoolwerk

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

1500 euro max.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Seagate barracude 1TB HDD

Ik heb ook nog een externe Samsung T5 SSD die ik gebruik voor mijn laptop en schoolwerk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Mijn voorkeur gaart uit naar Corsair, ik ben zelf een enorme corsair fan en het vind het een mooi merk met goede kwaliteit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Geluidsniveau mag laag. Een stille pc zou uiteraard super fijn zijn.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Liever niet aangezien dit de levensduur van de computer verkort, of klopt dit niet?
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of er betere opties zijn voor een goede en redelijke prijs.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed€ 295,-€ 295,-
1MoederbordenAsus ROG Strix B450-F Gaming€ 121,-€ 121,-
1VideokaartenMSI GeForce RTX 2070 Armor 8G OC€ 584,05€ 584,05
1BehuizingenCorsair Carbide 275R Tempered Glass Wit€ 69,90€ 69,90
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W€ 119,50€ 119,50
1VoedingenCorsair RM650x Zwart€ 99,90€ 99,90
1Solid state drivesSamsung 860 EVO 500GB€ 83,37€ 83,37
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.372,72

Alle reacties

• Maypole
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Op zich prima lijstje wat mij betreft.

Je zegt op 1080p op 60 FPS te willen spelen. De videokaart die je nu uitgekozen hebt is nogal overkill daarvoor.
Als je deze build toch koopt zou je eventueel kunnen kijken naar een 1440p en/of 144 FPS scherm als volgende uitbreiding van je PC.
Mocht je geld willen besparen dan zou een GTX 1660 (Ti) ook voldoen. Die halen bijvoorbeeld in Battlefield 5 op de hoogste instellingen in 1080p al meer dan 80 FPS.

• R1card0
Maypole schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:41:
Op zich prima lijstje wat mij betreft.

Je zegt op 1080p op 60 FPS te willen spelen. De videokaart die je nu uitgekozen hebt is nogal overkill daarvoor.
Als je deze build toch koopt zou je eventueel kunnen kijken naar een 1440p en/of 144 FPS scherm als volgende uitbreiding van je PC.
Mocht je geld willen besparen dan zou een GTX 1660 (Ti) ook voldoen. Die halen bijvoorbeeld in Battlefield 5 op de hoogste instellingen in 1080p al meer dan 80 FPS.
Ja ik was van plan misschien te sparen voor een 4k monitor na de aankoop van deze pc.

En ik neem vooral de overkill videokaart zodat ik over een aantal jaar geen nieuwe hoef ik te kopen ( Hoop ik althans.)

• YoMajesty
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 21:52
Waarom een nieuw topic? Is deze build geschikt voor gaming?

• R1card0
Kreeg geen antwoord op mijn vorige post na de edit? Kan hem ook niet verwijderen.

• YoMajesty
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 21:52
Geduld is een schone zaak... dit is geen klantenservice waar je binnen X aantal minuten je antwoord hebt, meeste zijn aan het werk.
Pagina: 1