Toon posts:

Mijn basis ingang uitgan systeem (bios)van Sony???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet nou voor een berijf mijn zlef bewijsen en een computer aan te laten gaan door de bios te reseten alleen heb ik dat bij de hp, toshiba laptop wel gedaan en voor de dektop was al helemaal geen probleem maar nu :( De Sony PCG-F403 wil niet open en hoe ik de bios moet restarten (heb ik gehoord) is een aparte zaak dus dacht ik zo laat mij mijn tweakers eens inschakelen en om hulp vragen!

Het gaat dus om een Sony PCG-F403?

Hoe gaat hij open :?
Hoe restart je de Bios :?

O ja .........en aan gaat hij ook niet! het bedrijf zegt pas als ik de bios heb reset! tja.....!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem al open alleen zie geen batterij en geen biosEprom! iemand enig ideee???

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Damn.. sorry dat ik het zeg hoor, maar wat dacht je van een cursus begrijpbaar Nederlands????

Zelfs je ondertitel klopt niet ;)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Wat bedoel je met de BIOS restarten? Kan dat? Of bedoel je flashen/updaten?

Hoe hij open gaat kan ik je helaas niet mee helpen. Dat heb ik tenslotte bij mijn ouwe Compaq Presario 1260 notebook ook zelf moeten ondervinden.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Toetsen combinatie tijdens het booten ofzo :?

Ik schreeuw ook maar ff wat

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Topicstarter
Jaaaaaaa ik kan het begrijpen het ziet er echt niet uit maar eeuuh dat is wel mijn zusje die het heeft getypt dus a.u.b. wel een beetje minder hard! Ik was zo druk bezig dat ik het maar een beetje door zat te schreeuwen dus tja....en ja ik dacht dat amd die proc palmino noemde maar ja !

In ieder geval eeeuh ik heb dat ding open maar eeeuh zie nog steeds geen batterij ik denk dat ik bij dit bedrijf niet word aangenomen! :'(

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
Op vrijdag 27 juli 2001 15:48 schreef Love_Logic het volgende:
Jaaaaaaa ik kan het begrijpen het ziet er echt niet uit maar eeuuh dat is wel mijn zusje die het heeft getypt dus a.u.b. wel een beetje minder hard! Ik was zo druk bezig dat ik het maar een beetje door zat te schreeuwen dus tja....en ja ik dacht dat amd die proc palmino noemde maar ja !

In ieder geval eeeuh ik heb dat ding open maar eeeuh zie nog steeds geen batterij ik denk dat ik bij dit bedrijf niet word aangenomen! :'(
als je aangenomen word adv of je wel of niet een bios kunt resetten zou ik gauw de deur uitrennen daar :D

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Wazig... Slotje? :?

Regel 1: omschrijf je probleem DUIDELIJK...
Must 1: Duidelijk in normaal nederlands...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Huh,..
Dus jij wordt daar alleen aangenomen als je een BIOS kan resetten :? Lekker vaag |:(

Probeer is de insert-toets ingedrukt te houden bij het booten!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik ken iemand die moest tydens zijn sollicitatie voor stage een pc in elkaar zetten.

De directuer van het bedrijf had géén losse onderdelen, dus had afdeling systeembeheer maar gevraagt of ze zijn PC uit elkaar wilde halen, en op het bureau in losse onderdelen bij elkaar moesten leggen.

Die jongen denkt: Oh, joud kunstje, al tig keer gedaan. Ding in elkaar, Stekker in de voeding, Klik-klak --> Kaboem, voeding vloog in de fik >:) Kon hij volgens mij weinig aan doen, maar hij mocht iig wel opzoek naar een nieuwe stageplaats.

20*350ZO45°

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op vrijdag 27 juli 2001 17:48 schreef RDK_NL het volgende:
Die jongen denkt: Oh, joud kunstje, al tig keer gedaan. Ding in elkaar, Stekker in de voeding, Klik-klak --> Kaboem, voeding vloog in de fik >:) Kon hij volgens mij weinig aan doen, maar hij mocht iig wel opzoek naar een nieuwe stageplaats.
't zou kunnen dat ze expres de voeding op 110v hadden gezet om te kijken of hij daar op let ;)

Maar beetje duur geintje om dat bij elke sollicitant te doen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap jou echt niet merelyeell :? in ieder geval

het probleem is gewoon :

dat ik de bios moet restarten met andere woorden je pc ff de tijd laten vergeten zo dat alle instellingen weer standaart zijn!

Bij een desktop heb je meestal gewoon een switch. Bij een desktop heb je ook een batterij op je mobo en als je die ff een kwartier eruit haalt dan is die computer ook zijn tijd vergeten alleen is die andere manier sneller!
Pagina: 1