Verkoop van laptop op marktplaats

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-06 11:26
Hallo tweakers,

Ik heb mijn laptop te koop aangeboden op marktplaats. De eerste bieding was iemand uit Engeland die maar al te graag het geld wilde overmaken en naar mijn mening een oplichter was...

Ik heb een tweede bieding ontvangen waar ik akkoord mee zou willen gaan.

De koper geeft aan het opgestuurd te willen krijgen en wil graag een betaling doen via ideal van marktplaats.

Hij wil het graag verzonden hebben naar Amsterdam. Hij is Engels en geeft aan het via de ABNMARO bank over te boeken. Hij wil niet naar Maastricht komen waar ik woon, maar wil wel in Amsterdam afspreken.

Ik ben toch een beetje achterdochtig. Kunnen jullie me wellicht advies geven over de beste afhandeling van mijn verkoop, ik wil de laptop graag verkopen.

[ Voor 47% gewijzigd door kEYZERK1NG op 15-05-2019 11:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:14
Ik zou voor dit soort bedragen altijd een afspraak maken en nooit versturen!

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:59
Misschien een expat of een immigrant? Er zijn genoeg mensen die in Nederland wonen en geen of amper Nederlands spreken. Zeker in Amsterdam zou ik dat niet raar vinden.

Natuurlijk wel de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen nemen. Serienummer noteren, foto's van alles maken. Afspreken op een overzichtelijke openbare plek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Langs laten komen om op te halen, en laten betalen via een betaalverzoek, zodat het geld direct op je rekening staat. Dat is de enige manier waarop ik via Marktplaats handel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Wel heel toevallig dat ze dezelfde reactie geven op foto 1 en foto 7.. Lijkt een beetje copy en paste. Ik zou het eerlijk gezegd niet vertrouwen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat is het probleem?

hij wil een betaling doen via ideal van marktplaats, prima toch. gewoon laten doen en wachten totdat het geld de volgende dag naar je rekeningnummer is bijgeschreven en morgen opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
Het vreemde is hij wil dus wel afspreken in Amsterdam en is zelfs bereid cash te betalen...

Maar bij betaling van een betaalverzoek vanuit een nederlandse bank betaald is het niet mogelijk te storneren?

Dan ontvang ik mijn geld sowieso maar zal er vervolgens een soort driepuntsoplichting plaatsvinden

Ik blijf het vreemd vinden dat je niet gewoon de trein pakt voor een bedrag van 850 en de laptop even wil zien en testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zie geen probleem of red flags.
Noem alles wat er mis mee is, zorg dat er duidelijke foto's zijn, laat zien dat de laptop opstart dan kun je 'm prima versturen.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 10:47
Zijn adres is een bedrijfs-verzamelgebouw in het oude ING hoofdkantoor (de klapschaats) en zegt nog niets over waar hij werkt. Er is vast een koffie bar in de hal waar jij zelf ook af zou kunnen spreken.

[ Voor 15% gewijzigd door euchromatic op 14-05-2019 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiraalTimbo
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15-09 12:55
Afspreken in Amsterdam lijkt me nog te doen. Het risico dat je daarmee loopt is dat hij toch niet komt en je dus voor niks naar Amsterdam bent gegaan. Maar opsturen zou ik inderdaad never nooit niet doen en inderdaad zoals hierboven vermeld neem de nodige voorzorgsmaatregelen.

In the end we only regret the chances we didn't take

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
Hamazaki schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:13:
wat is het probleem?

hij wil een betaling doen via ideal van marktplaats, prima toch. gewoon laten doen en wachten totdat het geld de volgende dag naar je rekeningnummer is bijgeschreven en morgen opsturen.
Geld zou er direct op moeten staan, dus dat is niet zozeer het probleem. Maar als je gaat opsturen en hij zegt vervolgens een kapot product te hebben ontvangen, dan ga je toch weer gedoe krijgen.

Op laten halen, product laten testen en duidelijk zeggen dat 'ie het product werkend heeft gezien en daarom akkoord is gegaan, zorgt voor veel minder problemen :)

Naar Amsterdam gaan zou ik ook niet doen, want je kan ook voor niks daarheen gaan (zonde van reiskosten), of daar ter plekke genept worden/overvallen worden/whatever.

Ik wacht altijd veel liever een paar weken of maanden langer, dan risico te lopen voor een paar euro meer of minder.

[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 14-05-2019 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:14:
[...]

Geld zou er direct op moeten staan, dus dat is niet zozeer het probleem. Maar als je gaat opsturen en hij zegt vervolgens een kapot product te hebben ontvangen, dan ga je toch weer gedoe krijgen.

Op laten halen, product laten testen en duidelijk zeggen dat 'ie het product werkend heeft gezien en daarom akkoord is gegaan, zorgt voor veel minder problemen :)
nee, je krijgt het pas de volgende werkdag bijgeschreven op je rekening via ideal van MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hamazaki schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:15:
[...]

nee, je krijgt het pas de volgende werkdag bijgeschreven op je rekening via ideal van MP.
Dan zou ik gewoon zelf een eigen betaalverzoek sturen :P

Maar either way, tenzij je heel erg het geld nodig hebt en een risicootje wilt lopen, zou ik altijd voor de veilige (en makkelijkere :+) optie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 16:40
kEYZERK1NG schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:13:
Het vreemde is hij wil dus wel afspreken in Amsterdam en is zelfs bereid cash te betalen...
tsja, dan wordt het aankoopbedrag bedrag opgehoogd met een retourtje Amsterdam...

(wat overigens via spoordeelwinkel maar €19,= is.)

Afspreken restaurant CS.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
Ik heb geen geld nodig maar wil de laptop wel zo snel mogelijk verkocht hebben met zo min mogelijk gedoe...

Het liefste komt hij de laptop gewoon halen maar hij wil hoe dan ook niet afspreken in Maastricht wat ik raar blijf vinden

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hahn
Cash zou ik ook niet vertrouwen overigens, want dat kan vals geld zijn.

Hoe meer ik hier kijk en post, hoe meer ik me realiseer dat ik weinig vertrouwen heb in mensen op Marktplaats :+ Maar vooralsnog zelf nog nooit problemen gehad via Marktplaats, al dan niet daardoor :)
kEYZERK1NG schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:18:
Ik heb geen geld nodig maar wil de laptop wel zo snel mogelijk verkocht hebben met zo min mogelijk gedoe...

Het liefste komt hij de laptop gewoon halen maar hij wil hoe dan ook niet afspreken in Maastricht wat ik raar blijf vinden
Ik zou gewoon duidelijk zeggen dat het ophalen of geen deal is dan. Geen tijd aan verspillen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 16:40
geen goed gevoel? -> niet doen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46
Vind wel dat er enorm veel gedoe is om een simpele verkoop van een laptop. Je geeft duidelijk aan dat je het niet vertrouwt en dat je alleen wil dat iemand hem op komt halen. Hou daar aan vast, verkoop de laptop niet en wacht tot er een nieuwe geïnteresseerde is.

Als je het wel wil versturen, vraag zijn naam, vraag of hij het geld gaat overmaken vanuit zijn naam. Dat voorkomt driepuntsoplichting. Wacht tot het geld op je rekening staat.

Maak foto's van het product. Maak een werkend filmpje. Vraag of hij daar mee akkoord gaat. Stuur het dan op met track&trace of voor mijn part nog een duurdere optie waarbij je zeker weet dat het aan komt. Dat is dat.

Of ga er zelf heen met de trein en vraag 20 euro extra.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik zou alleen een overschrijving accepteren, met als eis dat de productnaam en het afleveradres in de omschrijving staan. Iets als "Betaling Nokia 3310. Verzenden naar 1234AB nr. 321". Dat voorkomt driehoeksoplichting,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
Heb gezegd dat ie maar naar mij moet komen en anders niet doorgaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als je gevoel er niet goed bij is, lekker afkappen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaMoon
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-08 18:43
Heb dit zelf al een paar keer gehad meestal expats ... zeuren niet over de prijs. Ik stuur dan zelf een betaalverzoek via mijn bank met als omschrijving het product en het adres waar het heen moet.

Storneren is niet mogelijk. Verzenden op eigen risico ... kan er niks fout gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Ik vind het opvallend dat er in de foto's een naam staat die niet is weggekrast, tenzij jij dit bent. Echter, gezien je Tweakersprofiel geen naamgegevens bevat, onthul je nu, wellicht onbedoeld, je eigen naam of de koper's naam.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 16:36
Je kan natuurlijk ook gebruik maken van de Tweakers Vraag & Aanbod (https://tweakers.net/aanbod/).

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaMoon
Redneckerz schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:27:
Ik vind het opvallend dat er in de foto's een naam staat die niet is weggekrast, tenzij jij dit bent. Echter, gezien je Tweakersprofiel geen naamgegevens bevat, onthul je nu, wellicht onbedoeld, je eigen naam of de koper's naam.
Was de kopers naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
Haha excuses hiervoor.

Ik ben toch van plan de laptop op te sturen. Duidelijk in de beschrijving van de advertentie staan dat de kosten en risico voor de koper is.

Daarnaast kan er met een betaalverzoek geen stornering worden gedaan.

In de omschrijving van de overboeking de productnaam en het afleveradres.

En een filmpje van het product maken waarmee hij akkoord gaat.

Zo kan er naar mijn mening niks misgaan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je er niet te druk over maken - ophalen of versturen
Als verkoper ergens op een station etc. afspreken zou ik nooit doen, vind ik zonde van mijn eigen tijd en ook gevaarlijk.
Pas versturen als je het geld daadwerkelijk hebt en eventueel met verzekerservice van PostNL.
Als particulier kun je alleen incasso's laten storneren, geen standaard overboekingen.

Ook al wilt hij met Gelijk Oversteken betalen, hoef je je geen zorgen te maken. Het systeem is lek als een mand :( ook al dient hij een klacht in dat de laptop niet voldoet / kapot is maakt het niks uit. Zolang je de track en trace code in hand hebt, krijg je je geld wel.
Het is garantie van ontvangst maar geen garantie over WAT je precies ontvangt, kan dus net zo goed een doos bakstenen zijn. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2019 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaMoon
kEYZERK1NG schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:12:
Haha excuses hiervoor.

Ik ben toch van plan de laptop op te sturen. Duidelijk in de beschrijving van de advertentie staan dat de kosten en risico voor de koper is.

Jij bent ingedekt dus zie geen enkel probleem zodra jij het bedrag hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit hoort in SF

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 10:57
Raznov schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:38:
Je kan natuurlijk ook gebruik maken van de Tweakers Vraag & Aanbod (https://tweakers.net/aanbod/).
Dit vind ik ook de beste oplossing. Bij Tweakers met meer dan positieve reputatie stuur ik zelfs op zonder dat ik het geld binnen heb. Tot nu toe nog nooit teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

St@m

@ Your Service

kEYZERK1NG schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:12:
Haha excuses hiervoor.

Dat filmpje vind ik wat overdreven, maar zo gaat er niets mis nee.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 15:59
Let wel op dat je account verifiëerd middels een kopie van je ID/paspoort bij de dienst van Marktplaats betaalverzoek. Als dat niet zo is kan je 3 dagen wachten.

Het zelfde meegemaakt met een laptop maar natuurlijk niet verzonden tot dat het geld op mijn rekening was.
Dan moet de koper maar em zelf ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:07
BvZwolle schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 06:51:
[...]

Dit vind ik ook de beste oplossing. Bij Tweakers met meer dan positieve reputatie stuur ik zelfs op zonder dat ik het geld binnen heb. Tot nu toe nog nooit teleurgesteld.
Nou, ook op Tweakers kan je opgelicht worden. Sterker nog, de enige keer dat ik ben opgelicht is op Tweakers geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04:34

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

''Kopers'' uit Engeland op MP zijn 99% oplichters (mijn ervaring en van vele andere) ze willen direct betalen maar sturen zogenaamd van een bank je een email dat de betaling op je zit te wachten je moet even verifiëren en andere onzin.

Kopen is zelf halen, hele pest eind naar Amsterdam van uit Maastricht doe je niet als verkoper.
Bij betalen let op dat de bank rekening houder die je betaald ook de persoon is die je laptop wil (anders driehoeks-oplichting)

100% safe laat de koper het ophalen via cash betalen of te plekken overmaken en check of er geen nep bank app wordt gebruikt als je 123456789 (of iets random) invoert en de bank app accepteert dit dan is die nep.(nep bank apps kunnen niet checken of naam bij rekening klopt en de echte kunnen dat wel)

Verder achterdochtigheid is niet erg.

[ Voor 6% gewijzigd door 42dpi op 17-05-2019 08:14 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:12

LankHoar

Langharig tuig

@kEYZERK1NG lees even hoe je je het beste kunt indekken tegen driepuntsoplichting. Vraag de koper zijn adres gegevens waar de laptop heen moet, en vraag tijdens de overboeking die straatnaam te vermelden in de transactie. Mocht er een derde, nietsvermoedende persoon in het spel zijn gaat er daardoor hopelijk een lichtje branden.

Verder heb je al goede voorzorgsmaatregelen genomen (verzenden = risico koper) en zit je volgens mij goed.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Wanneer koper vraagt 1 cent over te maken via een ideal link die hij je stuurt...NIET DOEN!
Want dat gaat waarschijnlijk gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Laatst online: 19-09 13:01
Betaling via marktplaats of door marktplaats loopt als volgt.
koper stuurt geldt moet wel wat extra centjes betalen soort tussen persoon in dit geval is marktplaats tussenpersoon, marktplaats ontvangt geldt maar stuurt NOG niet door naar verkoper zodra jij product hebt opgestuurd en koper geeft aan te hebben ontvangen krijg jij je geld van marktplaats en anders niet.

ik zou toch wel voorzichtig zijn. :)

[ Voor 16% gewijzigd door MrOsman op 17-05-2019 09:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:25
Wat een gedoe zeg.. Laat de koper vooraf betalen, laat hem het aflever adres in de omschrijving zetten en done...

Misschien nog even aangeven dat aangezien hij de laptop niet wil testen de laptop aanvaard zoals het apparaat om dit moment is en er verder dus geen garantie op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:41
MrOsman schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:24:
Betaling via marktplaats of door marktplaats loopt als volgt.
koper stuurt geldt moet wel wat extra centjes betalen soort tussen persoon in dit geval is marktplaats tussenpersoon, marktplaats ontvangt geldt maar stuurt NOG niet door naar verkoper zodra jij product hebt opgestuurd en koper geeft aan te hebben ontvangen krijg jij je geld van marktplaats en anders niet.

ik zou toch wel voorzichtig zijn. :)
Je kan op 2 manieren betalen via marktplaats.
Die jij beschijft. Noemt marktplaats gelijkoversteken. De andere is een ideal betalen waarbij jij als koper direct bericht dat het geld is ontvangen. En 1 werkdag later staat het je eigen rekening. Deze manier kost niet veel extra en is handig voor de mensen die geen eigen ideal link kunnen maken. Of als de koper het niet helemaal vertrouwt. Ik verkoop regelmatig wat op marktplaats. En heb als verkoper altijd mijn geld gekregen van marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Laatst online: 19-09 13:01
loki504 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:30:
[...]

Je kan op 2 manieren betalen via marktplaats.
Die jij beschijft. Noemt marktplaats gelijkoversteken. De andere is een ideal betalen waarbij jij als koper direct bericht dat het geld is ontvangen. En 1 werkdag later staat het je eigen rekening. Deze manier kost niet veel extra en is handig voor de mensen die geen eigen ideal link kunnen maken. Of als de koper het niet helemaal vertrouwt. Ik verkoop regelmatig wat op marktplaats. En heb als verkoper altijd mijn geld gekregen van marktplaats.
kan ooit verkeerd lopen hea :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:41
MrOsman schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:32:
[...]

kan ooit verkeerd lopen hea :)
Uiteraard. Maar als ze bij je thuis komen om te testen kunnen ze ook een knokploeg meenemen je huis inbreken en je vastbinden en je zeep voor je neus op de grond gooien.
En de rest kan je wel invullen....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Waarom breng jij hem dan niet gewoon naar Amsterdam? Precies om diezelfde reden komt hij hem niet in Maastricht ophalen, omdat het een takke eind is. Dat is toch niet zo vreemd?

Ik moet zeggen dat ik het allemaal beetje overdreven vind. Hij wil je laptop kopen, op een manier dat 90% van het risico bij hem ligt (zo niet 100%). En nog steeds wordt er nogal panisch over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 13:06
kEYZERK1NG schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:13:

Maar bij betaling van een betaalverzoek vanuit een nederlandse bank betaald is het niet mogelijk te storneren?

Dan ontvang ik mijn geld sowieso maar zal er vervolgens een soort driepuntsoplichting plaatsvinden

Ik blijf het vreemd vinden dat je niet gewoon de trein pakt voor een bedrag van 850 en de laptop even wil zien en testen
Mijn bedrijf zit daar nog geen 10 minuten vandaan. In dit gebied (Zuidas) is het echt niet raar om slecht Nederlands te spreken. Ik zou het gebruikelijk noemen. Niet naar Maastricht willen vind ik ook niet raar.

Het kan natuurlijk makkelijk anders zijn, maar dat hij een ABN-Amro rekening heeft geeft mij al een kleine hint van hoe hij in Nederland is aangekomen. Er zijn hier bedrijven die dat helemaal organiseren. Ze gaan dan met een groep of 20 de papieren op orde maken (waaronder langs de ABN, waar ze diezelfde dag nog een pas krijgen), OV Chipkaart regelen enz. Gaan een middagje op de fiets zitten (Die groepen leer je snel te herkennen, geloof me ;). Gelukkig kiezen ze daarvoor de polder, de stad is toch een stapje te ver) en krijgen zelfs wat lessen over normen en waarden in Nederland.

Deze mensen zitten hier vaak voor max een paar jaar en kennen enkel de randstad. Er zijn er genoeg die nooit langer dan 10 minuten in de trein hebben gezeten in Nederland. (Amsterdam Zuid <> Schiphol). Kan me goed voorstellen dat het dan gewoon eng is. Daarnaast krijgen deze expats ook lang niet altijd het volledig genot van het Nederlands arbeidsrecht (Ze hebben geen idee wat hun rechten zijn). Overwerk is vrij normaal, waardoor zelfs het OV hier in de buurt een extra piek heeft rond 22:00 uur. Goed mogelijk dat hij dus gewoon geen tijd heeft.

Ik zou me geen zorgen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
Guys bedankt voor alle reacties. Laptop is verkocht en aangekomen in Amsterdam bericht gehad van de koper dat hij tevreden was.

Thanks!

Nu mijn desktop samenstellen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kEYZERK1NG
*knip* :N Zoals ook in Het algemeen beleid #topiceinde staat, gaan topics niet zomaar op slot op Tweakers. Tevens staat er op diezelfde pagina dat dubbelposts niet gewenst zijn.

[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 18-05-2019 18:04 ]

Pagina: 1