VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
idd, in w2k. ookal heb ik een paar slots in de bios op 10 gezet. wat is dit voor vreemds? volgens mij kraakt mijn geluid daardoor zo als er veel tegelijk gebeurt...
Zucmantaks, nu 💰 !
als je geluidskaart kraakt alsie bijv leest van de hd, heb je waarschijnlijk een erg goedkoop/brak/oud geluidskaartje, OF de instellingen van winamp zijn niet goed. zet hem dan terug op de standaartinstellingen of op high-priority...(dat laatste werkt niet altijd)
geef nog n's wat meer info, wat voor kaarten heb je er nog meer in enz.
edit: euh, ik dacht dat bij mij niet zo was, maar bij mij staan de vk en hd controller+promise controller en sk op irq 9 ... alles werkt verder goed..
geef nog n's wat meer info, wat voor kaarten heb je er nog meer in enz.
edit: euh, ik dacht dat bij mij niet zo was, maar bij mij staan de vk en hd controller+promise controller en sk op irq 9 ... alles werkt verder goed..
met een andere kaart gebeurt het ook (wel zachter), en niet alleen in winamp. blijft mijn vraag: waarom allemaal irq 11? hoe verdeel ik het beter? in een ander slot steken helpt niet...
Zucmantaks, nu 💰 !
w2k is ACPI (standaard, je kan het uizetten, liefst bij reinstall) dit is, alle kaarten tegenwoordig kunnen werken met shared irq (ik heb 8 shared irq's op mijn pc) sommige kaarten/drivers kunnen hier minder mee om en dan krijg je problemen 
w2k kijkt niet echt naar de bios (bv zelf al schakel je je ide kanaal uit met een hd aan, zal de setup ze toch vinden)
w2k kijkt niet echt naar de bios (bv zelf al schakel je je ide kanaal uit met een hd aan, zal de setup ze toch vinden)
Verwijderd
Je kan ACPI uitzetten door (tijdens win2K setup) op F5 te drukken als er "press F6 (...) " staat...
Wordt officieel afgeraden door M$, alleen in volle systemen vormt het een stabiliteitswinst van hier tot Tokio (zoals mijn eigen systeem)...:)
Wordt officieel afgeraden door M$, alleen in volle systemen vormt het een stabiliteitswinst van hier tot Tokio (zoals mijn eigen systeem)...:)
en anders dan reinstall wil niet?
Zucmantaks, nu 💰 !
Pagina: 1