Vraag

• dUSSE
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-07-2024
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone. Ik heb momenteel een iPhone 6, maar het scherm moet opnieuw vervangen worden en ik zou liever meteen een nieuwe smartphone willen kopen. Ik heb altijd al een iPhone gehad, maar ben bereid owv de te hoge prijs (onder andere) te veranderen van merk.

Wat is je budget?
Max 700 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Normaal dagelijks gebruik. Email, internet, foto's nemen...

Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur qua merk. Ik heb de Samsung S10 & S9, Oneplus 6 en iPhone Xr al even bekeken, maar vind het moeilijk in te schatten welke de beste deal is momenteel.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben een vrij intensieve gebruiker. De batterij moet dus vrij lang kunnen meegaan (wat momenteel ook een probleem is met de iPhone 6), en ook de reactiesnelheid van het toestel stel ik op prijs. Verder heb ik niet zo heel veel eisen.

Alvast bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door dUSSE op 14-05-2019 12:46 ]

Alle reacties

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Je eisenpakket is buitengewoon beperkt, dan lijkt het me echt volslagen onzin om naar dergelijke dure toestellen te kijken.
Er is zat mid-range beschikbaar wat meer dan voldoet voor je.

• dUSSE
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-07-2024
Is dat dan geen luxeprobleem? Er staat ook maximum 700 euro. Dat wil zeggen dat alles er onder ook goed is. Lijkt mij een evidente definitie van het woord maximum. Lijkt mij geen onzin dan.

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
dUSSE schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:46:
Is dat dan geen luxeprobleem? Er staat ook maximum 700 euro. Dat wil zeggen dat alles er onder ook goed is. Lijkt mij een evidente definitie van het woord maximum. Lijkt mij geen onzin dan.
Je draagt de S10, de S9, de OnePlus 6 en de iPhone XR toch aan als toestellen die je bekeken hebt?
Dat is allemaal topsegment. Met jouw eisen is een goede middenklasser of een goedkope topklasser meer dan prima.

Denk hierbij aan toestellen uit de A-range van Samsung, de Pocophone F1, verschillende Nokia modellen, de Xiaomi A2 en de Xiaomi Redmi Note 7.
Waarbij die laatste misschien wel de allerbeste prijs/kwaliteit verhouding heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door ChinaGeek op 14-05-2019 13:14 ]