Toon posts:

Amd of Intel

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een systeempje samen te stellen, voor games voornamelijk

wat valt aan te raden als je niet geinteresseerd bent in overklokken?
Amd of Intel

Verwijderd

Neem een Intel, veel minder gezeur met hardwareproblemen, vastlopers en dergelijke :9

Verwijderd

AMD en Intel. beide aanbevolen. lees anders even de faq door en/of gebruik de search ;)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

AMD , gewoon omdat je prijs/kwaliteitverhouding veel beter is dan die van Intel (al begint intel ook door te krijgen dat AMD geen kleintje meer is)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

je weet het waarschijnlijk zelf al maar AMD ruleerd je kan vet overclocken en voor het zelfde bedrag he bje een veelere snellere amd dan intel cpu voor gamers en o'clocken is AMD your man.

AMD peace OUT

Verwijderd

nou , ik heb intel gehad
en nu heb ik een AMD , amd is gewoon DE processor , dus ik raad je AMD ook zeer sterk aan , AMD is goedkoper en je krijgt ook nog eens zeer goeie kwaliteit , alleen raad ik je aan om een ZEER goeie koeler te kopen (alpha of waterkoeling ben ik tevreden mee)
;-)
Greetzz ApO

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op donderdag 26 juli 2001 19:14 schreef quicksilver85 het volgende:
je weet het waarschijnlijk zelf al maar AMD ruleerd je kan vet overclocken en voor het zelfde bedrag he bje een veelere snellere amd dan intel cpu voor gamers en o'clocken is AMD your man.

AMD peace OUT
Hij is NIET geinteresseerd in overclocken zegt ie ....

Mother, will they like this song?

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Als je een games computer gaat bouwen pleur er dan gewoon een AMD in.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19

Verwijderd

Je kan gewoon een AMD nemen met een Asus of MSI moederbord voor een stabiel syteem! Intel zou ik je ook kunnen aan raden alleen heb je dan zeker minder performance dus....dat betekent dat je dan een minder snelle computer hebt als de systemen op de zelfde clock snelheid lopen!

Dus neem gewooon een AMD THUNDERBIRD 1000 met 256mb RAM Pc133 of AMD thunderbird 1200 (266) met 128mb PC2400 Crosair met een Hercules videokaart GT2 en een Creative SBlive voor een mooie soundje!

Verwijderd

Als de prijs geen probleem is: een Pentium
Is toch iets stabieler dan een AMD.
Anders een AMD. Zoals eerder vermeld: kwaliteit/ prijsverhouding valt duidelijk in het voordeel van een AMD uit :)

Verwijderd

AMD de prijs/kwaliteitsverhouding is beter als die van intel

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
gewoon een AMD! dan kan je voor het geld dat je overhoudt nog een paar spelletjes kopen! :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Dit is al iets te vaak voorbij gekomen, probeer de search es :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.