Bedrag van biedingen terugzien

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 10:36
Hallo,

Ik heb een vermoeden dat het vraagstuk wel vaker voorbij is gekomen, maar zou het mogelijk zijn om bij bijvoorbeeld https://tweakers.net/aanbod/admanager/biedingen/ ook je geschiedenis te kunnen bekijken van recente biedingen die zo mogelijk al zijn afgelopen?

Ik bied zo af en toe nog wel eens ergens op waarvan ik niet meer weet welke bedrag ik bood. Vervolgens bieden anderen er overheen en krijg ik daar een leuk mailtje dat ik ben overboden (waar vervolgens geen bedragen worden genoemd, en ik dus ook niet als 'geheugensteun' kan gebruiken -> hint?).

Dan komt er na een paar dagen een keer een bericht van die verkoper die heeft onthouden (of nog wel kan zien) dat ik ook geboden heb waarbij andere personen zijn afgehaakt met de vraag of ik interesse heb.

Uiteraard niet voor de hoofdprijs op dat moment, maar je zou geen slimme verkoper zijn (wel een klantvriendelijke) als je even meld welk bod je gedaan hebt.

TL;DR: Is ergens de bedragen geschiedenis van biedingen terug te vinden voor afgelopen veilingen, en zo nee, kan dat worden toegevoegd?

Het lijkt mij in ieder geval niet veel werk om aan het 'je bent overboden mailtje' een regel toe te voegen met:

"Jouw bod was €<bid_user_amount> en is met €<new_bid_other_user> overboden"

Wat dan bijvoorbeeld resulteert in:
"Jouw bod was €250 en is met €274,50 overboden". (of = nieuwe minimumbedrag, maar you get the punt).

Wat tevens zal resulteren in dat de lijst niet wordt aangevuld met 12x een verhoging van 1 euro omdat ik net iets hoger wil, maar gelijk weet (zonder zelf eerst een absurd bedrag te bieden en weer in te trekken), wat het volgende minimumbod moet zijn.

Litebit.eu voorraad check :).