Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op QHD (2560x1440) (World of Warcraft, Starcraft, Hearthstone), veel browser windows open en enkele Windows en Linux VMs in de achtergrond draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor Asus PB278Q Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb het mainstream systeem uit de best buy guide van maart als basis genomen. Het moederbord aangepast naar eentje met WiFi en Bluetooth. De grafische kaart aangepast naar een Gigabyte Windforce omdat ik las dat die iets stiller was.
Ga je overklokken?
Nee, ben tevreden met de standaard instellingen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een stille PC vind ik belangrijk, hopelijk helpt de WindForce daarbij
Wat verwacht je van ons?
Gamen op QHD (2560x1440) (World of Warcraft, Starcraft, Hearthstone), veel browser windows open en enkele Windows en Linux VMs in de achtergrond draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De monitor Asus PB278Q Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb het mainstream systeem uit de best buy guide van maart als basis genomen. Het moederbord aangepast naar eentje met WiFi en Bluetooth. De grafische kaart aangepast naar een Gigabyte Windforce omdat ik las dat die iets stiller was.
Ga je overklokken?
Nee, ben tevreden met de standaard instellingen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Een stille PC vind ik belangrijk, hopelijk helpt de WindForce daarbij
Wat verwacht je van ons?
- Heb het moederbord aangepast omdat ik graag wifi wil. Is dit moederbord compatible met de CPU en het geheugen?
- De best-buy guide is van maart, zijn er nieuwe ontwikkelingen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Windforce OC 6G | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 73,01 | € 73,01 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 109,51 | € 109,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.004,92 | ||