Toon posts:

Jongens van Funprice zijn vuile hu******

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iets meer dan een jaar geleden een Seagate gekocht "prima schijfje meneer, 3 jaar garantie bladiebla etc.."

Kom ik vandaag dat "prima" schijfje terugbrengen omdat ie opeens geen kick meer geeft. Sorry meneer hij is ouder dan een jaar. Dan kost 60 piek administratie en behandelingskosten.

Ik zeg dat bij de verkoop 3 jaar garantie is gegeven en er nooit over 60 gulden is gesproken.

Pukkelface:"Kijk maar, dat staat op onze algemene voorwaarden" En laat een geel papiertje tussen een verkoopmap zien.

Waar inderdaad zoiets op staat als: 1 jaar funprice + 3 jaar fabrieksgarantie.

Ik zeg: dat heb ik nooit gezien bij de verkoop in de winkel en er is mij 3 jaar garantie beloofd. Mag ik een kopietje van jullie algemene voorwaarden?

Nee, die krijgt u niet! :?

Vuile Hufters die jongens van Funprice :(
Mij zien ze nooooooooooooit meer terug.

En ik ga nog wel verdere actie ondernemen met de consumentenbond, want je hebt ALTIJD recht op de algemene voorwaarden. En deze moeten voor de verkoop zichtbaar zijn!

Zo... dat moest er even uit.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

probeer ff contact op te nemen met het hoofdkantoor en doe daar je woordje. Die mensen op het hoofdkantoor willen wel luisten :)

/dev/null

Verwijderd

een kopie van de algemene voorwaarden MOETEN ze geven.
Verder KUNNEN ze kosten berekenen voor het opsturen enzo. Fabrieksgarantie is niets anders dan leverancier-fabriek-leverancier.
Pick-up en Return is wel kosteloos (iiyama)

Verwijderd

En weer verlaat een tevreden klant de winkel. >:)

Het is toch algemeen dat het ****** lui zijn.

Ik maandag met mijn zwager bij funprice. Hij had 5 weken geleden een pc besteld. Komen we daar voor de 2de keer verhaal halen.

Fun: Ja sorry meneer, we wachten nog op het moederbord.
Zwager dan moet ik even overleggen of ik de bestelling niet wil annuleren.
Fun: Maar u wilt toch een computer.
Wij: doh waarom denk dat we hier zijn |:( Er zijn wel meer winkels in Enschede.

Gisteren was hij opeens klaar. Ze hadden wat opgeruimt en toen vonden ze nog een mobo.
**** smoezen vind ik dat.

Maar vaak met garantie doen ze niet moeilijk Je hebt niet eens een bon nodig. Gewoon, hij is kapot, ok, hier heb je een nieuwe.

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Das inderdaad een bal die gozer. Maar toch..
de meeste winkels bieden 1 jaar garantie, als het onderdeel een langere garantietermijn heeft is dat fabrieksgarantie (dat had de verkoper moeten zeggen). Je zal de HDD dus waarschijnlijk op moeten sturen. Of zoals er al gezegd werd, bellen met het hoofdkantoor.
Ik hoop dat je snel een nieuwe krijgt, suc6 iig.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Dit is gewoon zwak van FP, Beetje lullig, maar koop iets bij de PC op de hoek en vraag tussen neus en lippen door: "Ik heb trouwens nog een kapotte HDD liggen, zou u die voor mij op kunnen sturen?"

20*350ZO45°

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

ach ja snel geld verdienen willen ze overal... de klant wacht wel.. hun willen iets van mij ik niets van hun denken die pikkie daar

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Hiervoor hebben we de shopsurvey uitgevonden :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.