[pw] Advertentie bestaat maar geeft een 404

Pagina: 1
Acties:

• Steffannnn
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Het lijkt er op dat de volgende advertentie kapot is "AntLion Audio ModMic 5 + Audio adapter 3.5→USB ": V&A aangeboden: AntLion Audio ModMic 5 + Audio adapter 3.5→USB

Deze advertentie is prima te vinden via: https://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=audio+modmic of het profiel van de desbetreffende gebruiker, maar geeft altijd een 404.

Het lijkt irrelevant welke browser ik gebruik. Chrome, firefox, Chrome (mobiel), de advertentie is altijd te vinden, maar de pagina zelf geeft een 404.

Edit 1: Oeps, het is natuurlijk [V&A] niet [PW] in de titel.

[ Voor 6% gewijzigd door Steffannnn op 13-05-2019 21:31 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 16:51
Er gaat wat mis in de URL, deze doet het bij mij wel: V&A aangeboden: AntLion Audio ModMic 5 + Audio adapter 3.5→USB

Het pijltje wordt in jouw URL omgezet naar %E2.

Lol, nu gaat het bij mijn URL ook fout... 8)7 Incognito doet 'ie het wel, maar als je 'm eenmaal bezocht hebt, dan lijkt het fout te gaan, weird.

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 13-05-2019 21:14 ]

The devil is in the details.

• Steffannnn
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Inderdaad, als je hem opent in een incognito-tab, dan word je niet geredirect naar de URL met %E2. Vernieuw je de pagina, dan word je wel geredirect lijkt het.

Edit: Hah en nu werkt dat ook niet meer :?

[ Voor 13% gewijzigd door Steffannnn op 13-05-2019 21:23 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het gaat soms fout, soms goed. Het issue lijkt iig in het pijltje te zitten. Maar ook omdat het niet altijd gebeurt, denk ik dat de schrijver de titel heeft gefixt, maar het op een enkele webserver nog fout in de cache staat. Daar lijkt het iig op.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Hier hebben we lokaal toevallig vandaag een fix voor gemaakt, maar die komt pas mee met de volgende release. Ik heb daarom de titel maar aangepast, dat lost het probleem als het goed is ook op :)

V&A aangeboden: AntLion Audio ModMic 5 + Audio adapter 3.5->USB

[ Voor 31% gewijzigd door crisp op 13-05-2019 21:29 ]

Intentionally left blank