Het Max Payne editing topic

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:31

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik heb ff met IceStorm over ICQ overlegd aangezien er nogal veel Max Payne topics zijn, maar voor alle dingen over editen van het spel, dus levels maken, particle editor etc moet je in dit topic zijn. Hier kun je dus je vragen stellen en natuurlijk andere users helpen :)

* WoutF kicks off

Ikzelf ben begonnen met de leveleditor en snap er nog niet heel erg veel van, heel erg weinig eigenlijk. Ik kan wel kamers maken enzo en textures op de muren plakken maar als ik hem heb opgeslagen als een .lvl file hoe laad je hem dan in de game zelf?

De particle editor vind ik dan weer wel erg makkelijk, kan je leuke dingen mee doen.

Verwijderd

Ik heb die editors even bekeken... Ik laat dat wel aan de rest van de wereld over hoor... :D
Maar ik kan niet w88 op de eerste matrix levels!!! :o

Verwijderd

waarchijnlijk met 1 of ander console command

-developer achter je snelkoppeling typen en dan met f12 de console in.

Het console command weet ik niet..

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 18:41 schreef Raven_ het volgende:
Ik heb die editors even bekeken... Ik laat dat wel aan de rest van de wereld over hoor... :D
Matrix, bah, is afgezaagd man

Een Die Hard mod, dat zou pas vet zijn

enneh, ik ga wel ff in de console klooien

Verwijderd

als je die level wil spelen moet je d8 ik in je max payne dir gooien en als je dan max payne opstart krijg je dat ene menutje naar voren en daar als het goed is staat er een list box het moet wel *.mpm als extencie hebben anders doet ie het niet.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 18:52 schreef Webby het volgende:
als je die level wil spelen moet je d8 ik in je max payne dir gooien en als je dan max payne opstart krijg je dat ene menutje naar voren en daar als het goed is staat er een list box het moet wel *.mpm als extencie hebben anders doet ie het niet.
nee, dat is alleen voor mods, als je een lvl file renamed geeft hij een foutmelding

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Zeg, ik heb gehoord dat er een netwerkcode bijzit, maar ze wordt enkel niet gebruikt (geen multiplayer in Max Payne :'( )
Maar ze zou er wel inzitten.
Hebben jullie enig idee hoe je bullettime in multiplayer zou kunnen gebruiken???$

Ik zou zeggen, dat als er genoeg mensen het tegelijk willen(met een knop stemmen ofzo) dat het spel dan overschakeld, of dat er in het midden van de map een knop zit ofzo met bullettime, dat degene die erop drukt, een tijdje bullettime krijgt, maar de anderen, waar alles ook traag gaat, die kunnen hun camera dan ook maar vertraagd bewegen, waardoor die met de knop een voordeel heeft...

Iemand nog andere sugesties?
Dit is imo nl. een kleine Max Payne paradox.

Verwijderd

[ParticleFX]
eff dom vraagje hoe kan je gvd de camera resten hoe die als eerst stond?

nu zie ik het van Z kant of zo???

Verwijderd

Matrix levels? Echt niet! Ik heb liever New York dan een of ander vaag ruimteschip! :r

Verwijderd

Zit jammergenoeg ook geen Tutorial bij die editor.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Mn duke3d mapping feeling komt weer helemaal naar boven :P, maar anyways, ik snap er ook nog niet veel van, ik kan kamers maken, die verbinden enzo, maar nog helemaal niks van deuren e.d., echt alleen de omgeving zelf. Maar over een weekie zullen er wel tig tutorials zijn.

edit: over dat bulletTime in multiplayer, dat gaat echt nooit werken zoals jij het schrijft. Stel je zit in een situatie dat je dat ff wil, jij stemmen, maar niet genoeg natuurlijk, afijn, je wint, blabla, zoek wapentje ofzo en hoppa, genoeg stemmen en dan zit ie ineens bulletTime.. :?

dunno

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Nope, da's best jammer ja. Ik ben nog druk bezig, and so should you guys be :) Ik probeer nu ff met entity's te werken, start en exit point enzo

• rove
Op donderdag 26 juli 2001 19:18 schreef 007 het volgende:
Matrix levels? Echt niet! Ik heb liever New York dan een of ander vaag ruimteschip! :r
Erm, ik denk dat hij dat stukkie bedoelt in de hal met al die palen en tig ventjes en dikke colts en slomo dives :9~

dunno

Verwijderd

ik heb geprobeert de matrix effect na te maken en is best wel aardig gelkukt voor een newbie als ik :) is de eerste keer dat ik met dat prog. werkt zal zo meteen eff uppen...

• MartNL
  • Laatst online: 23:52

MartNL

ik heb liever levels die zich in "reallife afspelen" oh yeah
Te gekke game alleen een beetje heel makkelijk.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 19:42 schreef Webby het volgende:
down at: http://212.187.100.184/max/egg.php?id=12 :)
damn, ziet er goed uit man. Heb jij een tutorial gelezen ofzo?

Ik zit met MaxEd een beetje vast, ik kan wel shapes maken enzo, maar ik heb geen idee hoe ik triggers, lichtsources en andere entitys maak

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 19:47 schreef woutf het volgende:

[..]

damn, ziet er goed uit man. Heb jij een tutorial gelezen ofzo?

Ik zit met MaxEd een beetje vast, ik kan wel shapes maken enzo, maar ik heb geen idee hoe ik triggers, lichtsources en andere entitys maak
nee :) ik heb eerst eff gekeken bij die andere examples en toen er zelf 1 gemaakt :)

• rove
Op donderdag 26 juli 2001 19:47 schreef woutf het volgende:

[..]

Met "n" pleur je een entity neer, maar dat is ook nog een heel geklooi.

dunno

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:31 schreef woutf het volgende:
Ik heb ff met IceStorm over ICQ overlegd aangezien er nogal veel Max Payne topics zijn, maar voor alle dingen over editen van het spel, dus levels maken, particle editor etc moet je in dit topic zijn. Hier kun je dus je vragen stellen en natuurlijk andere users helpen :)

* WoutF kicks off

Ikzelf ben begonnen met de leveleditor en snap er nog niet heel erg veel van, heel erg weinig eigenlijk. Ik kan wel kamers maken enzo en textures op de muren plakken maar als ik hem heb opgeslagen als een .lvl file hoe laad je hem dan in de game zelf?

De particle editor vind ik dan weer wel erg makkelijk, kan je leuke dingen mee doen.
over dat level gedoe om je level te spelen dit las ik net eff in de readme

RASMaker
Max Payne uses packaged (archived) files to load its data from. RasMaker is a utility with which these archives can be manipulated. It can be used for:

Unpacking the game .RAS (Remedy Archive System) data files
Creating your own .MPM (Max Payne Mod) data files which can be redistributed

RasMaker is a command line utility that works from Windows 9x/2000 command prompt. To get detailed usage instructions and a list of all command line parameters, please run the program from the command prompt.

dus met die rasmaker kan je die levels compilen of zo...

• rove
Idd, kijk maares in je maxFX dir, daar staat een voorbeeld mod, met het voorbeeld lvl voor maxED.

dunno

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
ok ben ik achter, maar als ik alleen die .lvl file in die .mpm stop dan kan ik hem wel selecteren bij het startup dialoogje, maar kan daarna niet doen "Load blaat level" wat bij die test mod wel kan, dus er moet nog iets bij ofzo :?

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 19:58 schreef woutf het volgende:
ok ben ik achter, maar als ik alleen die .lvl file in die .mpm stop dan kan ik hem wel selecteren bij het startup dialoogje, maar kan daarna niet doen "Load blaat level" wat bij die test mod wel kan, dus er moet nog iets bij ofzo :?
je moet hem wel eerst compilen d8 ik hij de de extensie *.ldb hebben

• rove
OK, kleine update, je kan dus zien wat er allemaal in de example mod zit, typ in ms-dos prompt:
code:
1
rasmaker.exe -x 1.mpm

hierbij heb ik natuurlijk wel die example naar rasmaker dir gekopieerd en gerenamed naar 1.mpm.

dunno

Verwijderd

je kan gewoon die files van max payne zelf ook uitpakken ik ben nu met mijn matrix effect bezig om het in het spel te krijgen :)

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
kben nu ook ff bezig dat matrix particle effect in te bouwen, zal wel ff screenie posten als het gelukt is

Verwijderd

Ik weet hoe je die mod speelt :

Ga naar de max - fx tools dir ... daar staat weer een dir : ExampleMod ... en daar staat weer een readme en een bestand

btw ... Die kamer van die mod is dezelfde kamer waar al die lui inzitten als met dat 1 koffer drugs en 1 koffer geld ( dat zit bij die bar waar je een sleutel voor nodig hebt )

• rove
We wisten al hoe je de mod afspeeld :P

dunno

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Heeft iemand al ontdekt hoe je exits kan maken? Ik heb ook al die reference guide doorgelezen maar snap er echt geen reet van :?

• rove
Bij exits maken krijg ik steeds "BEEEEP" :(

dunno

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
hmm ik ben al zover dat ik tapijt op de deuren heb :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Ik kan maxed nieteens starten :(

Ik krijg een error te zien:"no drivers!" en dat is het :{

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
ik heb nu een exit gemaakt door een kamer in tweeën te delen dmv van een aparte mesh die fungeert als een muur. In die muur heb ik van het onderste vlak ene exit gemaakt, maar ik kan de map niet saven, want hij zegt dat er een toplevel mesh is die niet een een room gegrouped is

iemand?

• rove
Op vrijdag 27 juli 2001 14:52 schreef woutf het volgende:
ik heb nu een exit gemaakt door een kamer in tweeën te delen dmv van een aparte mesh die fungeert als een muur. In die muur heb ik van het onderste vlak ene exit gemaakt, maar ik kan de map niet saven, want hij zegt dat er een toplevel mesh is die niet een een room gegrouped is

iemand?
Probeer is in f5 mode, het ene deel te selecten en dan g drukken en dan het andere deel.

dunno

Verwijderd

Iemand anders die MaxEd niet werkend krijgt?

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 14:55 schreef RoVe het volgende:

[..]

Probeer is in f5 mode, het ene deel te selecten en dan g drukken en dan het andere deel.
dan grouped hij ze, maar ik krijg nog steeds die error :?
er is namelijk nog een mesh, de exit, en die krijg ik er niet bij gegrouped

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
jaa, hij is gecompiled

alleen kan ik hem niet spelen, ik krijg een error van de startpoint trigger :(

Verwijderd

Aaarrghhhh ik word gek hiezo. Maakt niet uit waar ik die tools install, hoeveel ik met die dll's zit te schuiven, etcetc, ik krijg alleen ParticleFx aan de gang.

ActorFx komt wel te staan in me processlijst, maar verder niets, en MaxEd geeft die error:"no drivers!" waar ik ook lekker veel mee kan :{

Argh ik wil aan de gang gaan met die leveleditor, je kan echt zulke brute dingen bouwen ermee.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 15:33 schreef Gio het volgende:
Aaarrghhhh ik word gek hiezo. Maakt niet uit waar ik die tools install, hoeveel ik met die dll's zit te schuiven, etcetc, ik krijg alleen ParticleFx aan de gang.

ActorFx komt wel te staan in me processlijst, maar verder niets, en MaxEd geeft die error:"no drivers!" waar ik ook lekker veel mee kan :{

Argh ik wil aan de gang gaan met die leveleditor, je kan echt zulke brute dingen bouwen ermee.
Actor FX werkt bij mij ook niet :(

deze error krijg ik als ik m'n level wil spelen
Afbeeldingslocatie: http://www.klas4c.f2s.com/error2.jpg

maar dat klopt niet, want dit staat er bij MaxED, dus het moet goed zijn
Afbeeldingslocatie: http://www.klas4c.f2s.com/editor.jpg

Verwijderd

Woutf: ook al weet ik niets van maxed af :'( , kijk eens of die spawn niet te dichtbij een muur/dak/grond zit. Bij sommige andere spellen crasht het ook als de spawn te dicht bij een muur/dak/grond zit.

Gezien die error message zou het best kunnen dat het zoiets is.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 15:39 schreef Gio het volgende:
Woutf: ook al weet ik niets van maxed af :'( , kijk eens of die spawn niet te dichtbij een muur/dak/grond zit. Bij sommige andere spellen crasht het ook als de spawn te dicht bij een muur/dak/grond zit.

Gezien die error message zou het best kunnen dat het zoiets is.
hij zit gewoon tegen de onderkant van de grid aan en dit moet naar mijn weten ook anders spawned max midden in de lucht, voor de rest zit het niet in een muur ofzo maar midden in een kamer

Verwijderd

Mjah dan zou ik het ook niet weten. Ik zou je graag willen helpen, maarja, zonder werkende maxed kom ik niet ver ;)

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 15:43 schreef Gio het volgende:
Mjah dan zou ik het ook niet weten. Ik zou je graag willen helpen, maarja, zonder werkende maxed kom ik niet ver ;)
k, thx anyway
aargh, heb echt tutorials nodig, heb al vette ideeën voor een mod, maar kan weinig doen zo

• the_tWiStEr
  • Niet online
Arrrgh, ActorFX doet het bij mij ook niet :(
(Heb hem legaal)

Hij komt bij mij ook alleen maar in m'n proces list te staan net als bij Gio.

Zou het aan XP liggen ?

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 15:44 schreef woutf het volgende:

[..]

k, thx anyway
aargh, heb echt tutorials nodig, heb al vette ideeën voor een mod, maar kan weinig doen zo
wees blij dat je nog iets kan doen ;)
Op vrijdag 27 juli 2001 15:49 schreef The_tWiStEr het volgende:
Arrrgh, ActorFX doet het bij mij ook niet :(
(Heb hem legaal)

Hij komt bij mij ook alleen maar in m'n proces list te staan net als bij Gio.

Zou het aan XP liggen ?
Ik draai win2k prof (met service pack 2)

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik heb nu zelf een level aan de praat gekregen met enemies en wapens en een exit (jaja)

bekijk deze tutorials es:
http://www.lickmychocolatenutz.f2s.com/max/

http://www.geocities.com/Pescado100/MaxPayne/

• rove
thx! alleen werkt die f2s atm niet..zal wel down zijn ofzo.

dunno

Verwijderd

wow.....editor is niet mijn sterkste punt >:)
downloaden wel ..... :) dus ik w8 nog ff af

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik ben bezig met een tutorial te schrijven met duidelijke plaatjes erbij, hij is bijna af, ik post zometeen de link wel

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Tis een beetje editing en is onnodig om een nieuwe topic ervoor te openen :)

Hier kan je een winamp skin downloaden van MaxPayne created by me :)

http://www.geocities.com/pietvdh/maxpayneWA.zip

Hoop dat ie bevalt.

Zip file is de skin zelf :) Gewoon in je winamp skin dir gooien.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 15:31 schreef woutf het volgende:
Hier hij is af

http://www.dutchgaming.net/article.php3?select=57

HTH
Thnx Man! :)

kan ik weer verder :)

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op zaterdag 28 juli 2001 15:43 schreef Webby het volgende:

[..]

Thnx Man! :)

kan ik weer verder :)
np

• the_tWiStEr
  • Niet online
Goeie tutorial, nu kan ik ook weer ff verder }:O

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 11:27
waar is die editor te krijgen ?

Verwijderd

op de cd :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48
waarom kan ik geen custum game openen :(

wat als ik MP opstart dan krijg je je instelllingen ..maar de custom games blijf grijs ???

hoe rijg je die open en waar voor diend het venster ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:51
Ten eerste tnx woutf voor je hele mooie en duidelijke tutorial!

Maar... toch ff een vraagje.
Het lukt me niet om die exit te creeren.
Als ik de grid in het midden van de gang plaats dan krijg ik steeds een toontje dat de punten er niet geplaatst kunnen worden.

Ligt dat aan de snijpunten van de gang?

Na een aantal keer proberen geeft zelfs de editor het op want dan krijg ik een pop-up schermpje dat het programma word afgesloten. ;)

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 20:56 schreef Artwido het volgende:
Ten eerste tnx woutf voor je hele mooie en duidelijke tutorial!

Maar... toch ff een vraagje.
Het lukt me niet om die exit te creeren.
Als ik de grid in het midden van de gang plaats dan krijg ik steeds een toontje dat de punten er niet geplaatst kunnen worden.

Ligt dat aan de snijpunten van de gang?

Na een aantal keer proberen geeft zelfs de editor het op want dan krijg ik een pop-up schermpje dat het programma word afgesloten. ;)
de editor is idd erg buggy.

Je moet de grid dus zo hebben dat hij je gang snijd, het handigst is om wireframe aan te zetten. Dan hoef je alleen op de vier hoekpunten waar de grid je gang snijd te klikken en dan heb je als het goed is een exit

• Artwido
  • Laatst online: 22:51
Op zondag 29 juli 2001 21:35 schreef woutf het volgende:

[..]

de editor is idd erg buggy.

Je moet de grid dus zo hebben dat hij je gang snijd, het handigst is om wireframe aan te zetten. Dan hoef je alleen op de vier hoekpunten waar de grid je gang snijd te klikken en dan heb je als het goed is een exit
tnx, dat moet gaan lukken.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik ben nu btw bezig met deuren werkende te krijgen en ben al een heel eind, ik zal wel een tweede tutorial maken als ik het helemaal onder de knie heb

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 21:56 schreef woutf het volgende:
Ik ben nu btw bezig met deuren werkende te krijgen en ben al een heel eind, ik zal wel een tweede tutorial maken als ik het helemaal onder de knie heb
Beterz :)

ik zat ook al met die deuren te kloten maar het wou nie lukken :(

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik krijg met t "RUNnen"van welke file dan ook altijd een foutmelding dat ie dingen niet kon vinden in C:\program files\..etc\etc
maar daar heb ik de editors helemaal niet geinstalleerd en ga dat ook niet doen!
heel kut.. kan nix doen dus..

iemand hier ook last van??

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ja toch gewoon onder program files installeren anders wil hij het niet doen (bij mij dan)

Verwijderd

Damn super jammer, met maxed valt bij mij niet te werken... loopt vast bij het saven, loaden en nog veer meer dingen... Hebben meer mensen hier last van?

Verwijderd

Ik heb nu een nieuwe grafische kaart, en maxed wil zowaar werken! :)

Tijd om woutf zijn tutorials maar eens te lezen

Verwijderd

Ik zit even die reference guide voor maxed door te lezen over de radiosity:
Preview quality uses much faster "casting" and final quality slower "gathering" radiosity method. Multiple reflections (passes) are only available in final quality rendering, but on a single machine it can take very long (days).
Dagen om de eindfase van een level te renderen? Doet me denken aan halflife maps maken :'(

Verwijderd

3de post in een rij :)

Een paar leuke dingen om te checken:

een artikel over maxed mapping vs quake mapping: http://www.qmap.org/qthread.php3?type=&id=20010730003245&pos=0

Officiele texture pack van Remedy zelf:
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=63136

Max Payne editing:
http://www.3dactionplanet.com/maxpayne/maxedit/

deze thread is ook wel goed om effe door te lezen:
http://www.veforums.com/Forum33/HTML/000080.html

Hier staan ook wel een paar handige dingen (o.a. een gui voor rasmaker):
http://www.paynereactor.com/

Trouwens, is er iemand die actorFX werkend krijgt?

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:23

Zym0tiC

^_^

als ik maxed opstart begint hij fijn te laden maar hij laat niets op het scherm zien :? terwijl ik wel de ander maxfx tools kan gebruiken

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Ben eigenlijk van plan een SP MOD te maken voor MP.
Maar ik snap nog geen hol van die editor.
Hopelijk komen er in de toekomst meer tutorials.
Waarom moeten ze GVD het ook zo moeiliijk maken om je eigen levels te testen, in worldcraft kon je gewoon test map doen en in DeusED ook waarom moet je GVD hier eerst je comprimeren. :(
Kan iemand niet even in een uurtje een nieuwe editor schrijven :P

• DarkShadow
  • Laatst online: 29-01 14:18
bij mij lukt de exit ook niet, khad net gesaved met textures en nu load ik, zijn alle textures weer weg :( kutzooi
khoop btw dat er snel een nieuwe tutorial komt. (hint :P )
hoe kun je trouwens die textures uit dat officiele texturepack gebruiken?

• DarkShadow
  • Laatst online: 29-01 14:18
hmzz, eindelijk gelukt, (vrij snel na mn vorige post) Nu wil ik een deur er tussen doen, maar hoe maak ik zon dunne deur, als ik met F3 een nieuwe mesh maak, dan istie hol net als de kamer, en ik wil hem gewoon vast hebben, voor de rest snap ik het wel

Verwijderd

Hey Wout is het nog gelukt om dat matrix effect in het spel te krijgen???

trouwens kan je ook bv mods samenvoegen?? want ik heb een mod genaamd stronger guns, wat eigenlijk niks anders doet dan de wapens ietsje sterker maken (meer realistischer, je bent zelf ook eerder dood)

nu dacht ik dus om dan dat matrix effect erin te zetten. (alleen in bullet time)

hoor het wel

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:41 schreef Raven_ het volgende:
die zijn er alLANG ik heb ze allemaal

Verwijderd

weet iemand een NEDERLANDSE uitleg voor de editor?

• mitchel
  • Niet online
ik heb een probleem met maxed ik hoop dat iemand mij kan helpen ik heb namelijk een kamer gemaakt met een gang naar een grote hal. ik heb allemaal palen in die hal staan soort steunpilaren moet ik daar een groep van maken? ok een exit er in maar als ik hem complimeren dan krijg ik niets te zien maar springt gewoon terug naar windows wat moet ik dan doen deze error komt pas na dat ik de pilaren heb gegroepeerd.

help mij aub
mitchel

• mitchel
  • Niet online
ik heb het level effe op internet gezet http://members.tripodnet.nl/Mitchelrulez/

mijn_hal.lvl heet het maar je moet wel effe doel opslaan als.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:23
weet iemand waar ik rasmaker kan vinden??

ik kan het progje nergens vinden, google t.net download.com

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Maverick
Op dinsdag 02 april 2002 17:00 schreef Maverick het volgende:
weet iemand waar ik rasmaker kan vinden??

ik kan het progje nergens vinden, google t.net download.com
niemand? :?

Verwijderd

Heeft een week geduurd eer dat ik alles maar dan ook echt alles van MaxED snapte, met vallen en opstaan dan he!

Dus als je vragen hebt post ze dan hier!

• Maverick
ik wil die map uit 3dmark :)
wie heeft die?

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op dinsdag 02 april 2002 21:22 schreef Maverick het volgende:

[..]

niemand? :?
Eerste hit na 3 seconden: http://www.google.nl/search?q=rasmaker&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=

niet goed gelezen

Verwijderd

Rasmaker staat in de map

als je standaard geinstalled heb:

C:\program files\max-fx tools\rasmaker\rasmaker.exe

in de msdos prompt typ je dan

C:\progra~1\max-fx~1\rasmaker\rasmaker.exe

Bij de illegale versie zit ie NIET!

• Maverick
Op zondag 07 april 2002 16:48 schreef cooolkast het volgende:

[..]

Eerste hit na 3 seconden: http://www.google.nl/search?q=rasmaker&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=
was zoiezo niet meer nodig, maar om je ff odneruit te halen:

lezen sucker, je ziet rasmaker staan en je denkt het is goed, als je naar de site gata zie je dat je daar rasmaker niet kan vinden.

maar ik hoefde hem al niet meer dus who cares

• Maverick
Op zondag 07 april 2002 16:49 schreef tommyguy het volgende:
Rasmaker staat in de map

als je standaard geinstalled heb:

C:\program files\max-fx tools\rasmaker\rasmaker.exe

in de msdos prompt typ je dan

C:\progra~1\max-fx~1\rasmaker\rasmaker.exe

Bij de illegale versie zit ie NIET!
kwam ik later al achter, vandaar mijn post hierboven

Verwijderd

Mitchell,

Als je een level bouwd dan moet je dat level in een groep gooien, de kamer war max begint is b.v startroom. Die maak je dan als groep 1, in deze groep zet je later dan je jumppoint.

Je kan bijvoorbeeld 1 pilaar, pilarensethal noemen. dan ga je naar f5 mode.

klik op een andere paal en druk op G dan klik je op de paal die je pilarensethal hebt genoemd, zo doe je al je pilaren.

Als dat gedaan is, klik je weer op de pilaar die je pilarensethal hebt genoemd en druk je nogmaals op G dan klik je op de kamer waarin de pilaren staan.

Suc6!
Pagina: 1