Playstation 2 ombouwen.

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik overweeg een PS2 te gaan kopen.

Maar net zoals mijn PSX nu, zal die moeten worden omgebouwd om import games te kunnen spelen.

Heeft iemand van jullie enig idee wat de kosten daarvan zijn en waar je dat kan laten doen? (omgeving Breda)

Verwijderd

Je moet naar www.psxombouwlijn.nl gaan en daaro staat een adres van een vent in Breda die dat allemaal voor je doet :)
Kosten voor het ombouwen zijn in totaal 200,- dacht ik.
Hij heeft daar ook nog allerlei andere dingen, zoals Lightguns en memorycards.

• Wouter
  • Niet online
wat een afzetter die gast...

die chip kost 25 piek,
15 minuten werk...

Iemand een goedkoper adres in Breda ?

Verwijderd

een beetje tweaker doet het gewoon zelf?

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 19:02 schreef UneXpeCteD- het volgende:
een beetje tweaker doet het gewoon zelf?
Whoehahaha! :D Ga jij je PS2 maar verkrachten hoor, zo simpel gaat dat niet als met PC's.

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-01 00:46
Kun je niet gewoon een boot-cd krijgen met de VS-bios erop? Die zijn gewoon te bestellen, weet alleen niet meer waar... Google doet wonderen.
Dan hoef je niet je PS2 te vern***en :)

Verwijderd

Ik heb me dc ook zelf omgebouwd (lees ik heb chippie aan iemand gegeven en die deed het voor me.. :P )... Ga ik ook bij met m'n toekomstige PS2 doen... :)
Ik heb me dc omgebouwd zodat'ie NTSC af kan spelen he... die kopieën zijn wat anders... ;)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
schijnt dat de nieuwere versie van ps2 niet omgebouwd kan worden.
nou jou niet
niet op die oude manier

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 20:08 schreef Raven_ het volgende:
Ik heb me dc ook zelf omgebouwd (lees ik heb chippie aan iemand gegeven en die deed het voor me.. :P )... Ga ik ook bij met m'n toekomstige PS2 doen... :)
Ik heb me dc omgebouwd zodat'ie NTSC af kan spelen he... die kopieën zijn wat anders... ;)
Waarom heb je een DC moeten ombouwen dan?
Bij mij doen backups het gewoon hoor. Ook backups van NTSC games....

• jazzVL
mijn dc is ook omgebouwd.
had ik laten doen in hongkong waar ik dat ding gehaald had.

btw heeft iemand van jullie het spel marvel vs capcom 2? weet iemand hoe je daar v point kan krijgen ik krijg alleen maar d- points

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 18:21 schreef Wouter17 het volgende:
wat een afzetter die gast...

die chip kost 25 piek,
15 minuten werk...

Iemand een goedkoper adres in Breda ?
Die chip kost 25 piek maar je krijgt er ook een bootdisk bij ter waarde van 125 piek. Het valt dus allemaal best wel mee. www.psxombouwlijn.nl is de best in zijn soort en er wordt kwaliteit werk afgeleverd.

• jazzVL
boot disk 125?
die voor de dream cast?
man
ik heb er 5 gulden voor betaald.
in hongkong dan.
maar die bootdsik heb ik alleen bij orginele spellen nodig.
bij kopie's heb ik niet eens een bootdisk nodig

Verwijderd

Neem de trein naar Amsterdam en ga naar padrino pc op de ceintuurbaan. Die verkoopt de Mod ship en bouwt hem om. Dit is wel op eigen risico

Verwijderd

bij die bootdisk zit ook een actionreplay 2 geloof ik

dat maakt het zo duur

• Wouter
  • Niet online
mischien dat ik dat toch maar moet doen dan...

GT3 lijkt me gewoon zwaar relaxed

en dan Final Fantasy 10 .. en MGS2 :9~

Ook schijnt de nieuwe Twisted Metal :9~
te zijn.

Dit zijn allemaal ijzersterke vervolgen op spellen die de PSX groot maakten... ik denk dat het wel gaat goedkomen met de PS2...

nu nog ff kijken WAAR ik hem koop; ik hoorde dat ie bij Mediamarkt goedkoop zou zijn? Hoe duur is ie daar? en wat krijg je er dan bij?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:08
Bij mediaMarkt weet ik niet bij Freerecord, verkopen, ze PS2 + GT3 voor 1002 gulden.

Verwijderd

BootCD stinkt. Werkt niet prettig, vooral niet bij multiple CD spellen.

Ik heb trwz een vraagje: Als je je PS2 omgebouwd hebt, kun je dan backups van PSX spellen er ook op spelen? Ik dacht van wel...

Verwijderd

Ik heb um ook bij de MediaMarkt gehaald! Die hebben hem verreweg het goedkoopst... Tering, ik speel GT3 al echt wel veel. Op de PC ben ik er veel eerder zat van.

MGS2 = De graphics van GT3, maar dan de polygonen van een hele racebaan in 1 kamertje!

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 28 juli 2001 23:24 schreef 007 het volgende:
Ik heb um ook bij de MediaMarkt gehaald! Die hebben hem verreweg het goedkoopst... Tering, ik speel GT3 al echt wel veel. Op de PC ben ik er veel eerder zat van.

MGS2 = De graphics van GT3, maar dan de polygonen van een hele racebaan in 1 kamertje!
idd... met consolegames kan je lekker op de bank liggen spelen

nu kan je natuurlijk ook een videokaart + TV out nemen en op je TV spelen, maar dat is toch niet hetzelfde

consoles schoppen kont (PC ook, maar op een andere manier :) )

Verwijderd

Kijk eens in de via via of zoiets dergelijks onder games. Daar zie je altijd adjes van mensen die ombouwen enzo.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
Import CDs weet ik niet, maar ik heb van de week bij HMV in London een artikeltje genaamd RegionX gekocht. Is een memorycard en een CD waarmee je je PS2 regiocode in kan stellen. Kan ik eindelijk mijn Regio 1 DVDs afspelen, en ik hoef niet eens binnenin te gaan knoeien en mijn garantie om zeep te helpen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op zaterdag 28 juli 2001 13:37 schreef DarIPP het volgende:
Neem de trein naar Amsterdam en ga naar padrino pc op de ceintuurbaan. Die verkoopt de Mod ship en bouwt hem om. Dit is wel op eigen risico
Bij Padrino PC is het meer dan 400 piek, een ombouw met NEO 4 ombouw.
Goed, je hebt dan geen garantie meer, maar als het ze niet lukt is het wel errug kut.

Bovendien wissel ik liever een beetje veel CDs...

Ik ben ook op zoek naar goed en betrouwbare ombouwplaats voor PS2, anders koop ik er namelijk geen... Wat is onze generatie toch verneukt he.. ;)
Pagina: 1