Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Alle reacties
Voeding stuk? -> spanning meten dus
Zonder geheugen start ie ook niet.
Zonder geheugen start ie ook niet.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Bleek dat er inderdaad geen geheugen in zat. Noch een HDD, deze heb ik erin gedaan maar zonder resultaat.
Ik ga kijken of de ram die ik erin heb gedaan toevallig defect is.
Hij geeft bij het aansluiten op het stroom niet eens het lampje dat hij ‘oplaadt’.
Ik ga kijken of de ram die ik erin heb gedaan toevallig defect is.
Hij geeft bij het aansluiten op het stroom niet eens het lampje dat hij ‘oplaadt’.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Ik heb er een WD3200BEVT SATA 3.0Gbps van 320GB ingezet.
is er geen helpdesk voor medion?RazorMaron schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:33:
[...]
Ik heb er een WD3200BEVT SATA 3.0Gbps van 320GB ingezet.
Daar zal ik morgen naar kijken. Via de smartphone registreren werkt niet en heb geen pc bij de hand.
Meer ideeen waar ik naar kan kijken?
Meer ideeen waar ik naar kan kijken?
Pagina: 1