Laptop vergelijking

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooby Doo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-05 18:20
Dag, ben toe aan een nieuwe laptop. Heb hier een vergelijking aangemaakt. Ik ben nu bezig aan mijn derde Asus en ben zeer tevreden over het merk, ik wil er vooralsnog graag mee verder.

De rechter Asus N750JK-T4159H is wat ik nu heb. De linker Asus VivoBook Pro N705FD-GC005T is waar ik interesse in heb.

Vraag: ik zie wel verschillen, maar vroeg me bij de kloksnelheid van de Asus VivoBook af hoe ik het moet zien dan deze lager uitvalt dan de kloksnelheid van de oude laptop die ik nu heb. Ik dacht altijd 'hoe hoger hoe beter', maar dat zal niet kloppen.

groet en bij voorbaat bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07 13:54

SpamLame

niks

Hoger is niet altijd beter IPC telt ook mee. Maar goed de turbo van de linker is wel hoger, dus als de koeloplossing voldoende is en je load is hoog genoeg Dan ben je sneller klaar op de linker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:50
Ik denk dat je iets uitgebreider moet zijn in je post. Je blind staren op kloksnelheid is wel heel kort door de bocht. Wat wil je met de laptop gaan doen? Welke eisen heb je? Er is een standaard voor topic starts, vul die even in en dan kunnen we je beter helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooby Doo
dank! Wat is IPC SpamLame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooby Doo
dank je arvid. Klopt dat kloksnelheid als enige heel weinig zegt. Ik weet al wel zeker dat ik een high end laptop wil en vooralsnog wil ik bij Asus blijven.