Mijn vraag
...
Ik heb mijn nieuwe toestel volledig ingericht, werkt goed behalve dat meldingen via edge lightening niet doorkomen terwijl dit ingesteld staat op 'altijd'
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Pie op Samsung galaxy s10e
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zowel voor Gmail als WhatsApp heb ik een meldingstoon ingesteld en getest op de telefoon.
Echter als er nieuwe mails komen of een WhatsApp bericht komen deze niet of zeer laat door, maar zonder een notificatie via het edge lightening scherm wat
A. Zou moeten oplichten
B. Voorzien moeten zijn van de geluiden die ik heb ingesteld.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Ben ook de jongste niet mee (68 jaar)
Het zou fijn zijn als een meer ervaringsdeskundige me hierbij zou willen helpen om dit werkend te krijgen.
Heel hartelijk dan voor uw hulp.
...
Ik heb mijn nieuwe toestel volledig ingericht, werkt goed behalve dat meldingen via edge lightening niet doorkomen terwijl dit ingesteld staat op 'altijd'
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Pie op Samsung galaxy s10e
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zowel voor Gmail als WhatsApp heb ik een meldingstoon ingesteld en getest op de telefoon.
Echter als er nieuwe mails komen of een WhatsApp bericht komen deze niet of zeer laat door, maar zonder een notificatie via het edge lightening scherm wat
A. Zou moeten oplichten
B. Voorzien moeten zijn van de geluiden die ik heb ingesteld.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Ben ook de jongste niet mee (68 jaar)
Het zou fijn zijn als een meer ervaringsdeskundige me hierbij zou willen helpen om dit werkend te krijgen.
Heel hartelijk dan voor uw hulp.