Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somgo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-05 18:19
Mijn vraag
...
Ik heb mijn nieuwe toestel volledig ingericht, werkt goed behalve dat meldingen via edge lightening niet doorkomen terwijl dit ingesteld staat op 'altijd'
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Pie op Samsung galaxy s10e

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zowel voor Gmail als WhatsApp heb ik een meldingstoon ingesteld en getest op de telefoon.
Echter als er nieuwe mails komen of een WhatsApp bericht komen deze niet of zeer laat door, maar zonder een notificatie via het edge lightening scherm wat
A. Zou moeten oplichten
B. Voorzien moeten zijn van de geluiden die ik heb ingesteld.

Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Ben ook de jongste niet mee (68 jaar)
Het zou fijn zijn als een meer ervaringsdeskundige me hierbij zou willen helpen om dit werkend te krijgen.
Heel hartelijk dan voor uw hulp.

Beste antwoord (via rens-br op 16-05-2019 09:34)

• Somgo
Ik heb inmiddels een app geinstalleerd: allwayson egde. Werkt perfect als voorlopige vervanger van de originele egde lightning van Samsung.
Vele, naar eigen believe In te stellen opties, van alleen edge lightning rond de camera hole tot egde rond volledige scherm. Voor alle afzonderlijke apps kan je een eigen kleur of zelfs meerdere kleuren.kiezen.
Vooralsnog erg tevreden over.
Wachten is nu op de oplossing van Samsung om originele egde lightning ook zo te maken dat het echt voor alle apps werkt, dus ook Gmail en andere derde party apps.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Toevallig vandaag mee bezig geweest. Ik dacht in eerste instantie dat de randen zouden oplichten en bleven oplichten maar dat was niet zo.
Alleen een stom pop-up dingetje wat je kort ziet.
Dacht dat dat mooi vervanger zou zijn voor een led lampje maar helaas.
Daar is trouwens wel een andere app voor maar nog niet getest Holy light
Somgo schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:24:
Mijn vraag
...
Ik heb mijn nieuwe toestel volledig ingericht, werkt goed behalve dat meldingen via edge lightening niet doorkomen terwijl dit ingesteld staat op 'altijd'
Relevante software en hardware die ik gebruik
Android Pie op Samsung galaxy s10e

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zowel voor Gmail als WhatsApp heb ik een meldingstoon ingesteld en getest op de telefoon.
Echter als er nieuwe mails komen of een WhatsApp bericht komen deze niet of zeer laat door, maar zonder een notificatie via het edge lightening scherm wat
A. Zou moeten oplichten
B. Voorzien moeten zijn van de geluiden die ik heb ingesteld.

Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Ben ook de jongste niet mee (68 jaar)
Het zou fijn zijn als een meer ervaringsdeskundige me hierbij zou willen helpen om dit werkend te krijgen.
Heel hartelijk dan voor uw hulp.

[ Voor 59% gewijzigd door ErikRo op 15-05-2019 16:22 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Somgo
Ik heb inmiddels een app geinstalleerd: allwayson egde. Werkt perfect als voorlopige vervanger van de originele egde lightning van Samsung.
Vele, naar eigen believe In te stellen opties, van alleen edge lightning rond de camera hole tot egde rond volledige scherm. Voor alle afzonderlijke apps kan je een eigen kleur of zelfs meerdere kleuren.kiezen.
Vooralsnog erg tevreden over.
Wachten is nu op de oplossing van Samsung om originele egde lightning ook zo te maken dat het echt voor alle apps werkt, dus ook Gmail en andere derde party apps.