Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na jarenlang console gamen wil ik volgende maand overstappen naar pc gamen. Ik wil een pc hebben waarmee ik ook de komende jaren nog games op high settings kan spelen. Zo wil ik games als cyberpunk 2077, en de Star Wars moeiteloos op ultra kunnen spelen. Ook ben ik van plan om shooters te gaan spelen dus een hoge fps is ook een must. Verder ga ik de pc gebruiken voor programma's als Photoshop en Adobe XD. Ook wil ik graag wat videobewerking gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2400,- is wel het maxium, goedkoper mag altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles moet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat het systeem zoals hieronder redelijk goed is maar ik hoor graag jullie mening daarover aangezien jullie er waarschijnlijk meer verstand van hebben dan ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil op 2k en 144Hz kunnen gamen op een 27" monitor.
Ga je overklokken?
Nee hier heb ik geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn onderstaande onderdelen goed voor mijn doelstelling of zijn er verbeterpunten?
Er bestaat ook nog een kans dat ik via het werk wat BTW voordeel kan krijgen. Dan wil ik graag de GTX 2080 ti versie erin doen. Is dit systeem dan ook nog geschikt?
Na jarenlang console gamen wil ik volgende maand overstappen naar pc gamen. Ik wil een pc hebben waarmee ik ook de komende jaren nog games op high settings kan spelen. Zo wil ik games als cyberpunk 2077, en de Star Wars moeiteloos op ultra kunnen spelen. Ook ben ik van plan om shooters te gaan spelen dus een hoge fps is ook een must. Verder ga ik de pc gebruiken voor programma's als Photoshop en Adobe XD. Ook wil ik graag wat videobewerking gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2400,- is wel het maxium, goedkoper mag altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee alles moet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat het systeem zoals hieronder redelijk goed is maar ik hoor graag jullie mening daarover aangezien jullie er waarschijnlijk meer verstand van hebben dan ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil op 2k en 144Hz kunnen gamen op een 27" monitor.
Ga je overklokken?
Nee hier heb ik geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn onderstaande onderdelen goed voor mijn doelstelling of zijn er verbeterpunten?
Er bestaat ook nog een kans dat ik via het werk wat BTW voordeel kan krijgen. Dan wil ik graag de GTX 2080 ti versie erin doen. Is dit systeem dan ook nog geschikt?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 424,90 | € 424,90 |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME Z370-A | € 170,82 | € 170,82 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 809,- | € 809,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Monitoren | Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart | € 498,85 | € 498,85 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock | € 29,55 | € 29,55 |
| 1 | Toetsenborden | Cooler Master MasterKeys MK750 (Cherry MX Brown) Qwerty US | € 120,05 | € 120,05 |
| 1 | Muizen | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Muismatten | Steelseries Qck+ | € 17,99 | € 17,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 91,47 | € 91,47 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 92,99 | € 92,99 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 109,51 | € 109,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.497,98 | ||