Vraag

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:12
Na bijna 5 jaar is het tijd voor een andere telefoon, helaas heb ik last van gebrekkige geluidskwaliteit op de OnePlus One tijdens het bellen ;(

Ik heb geen specifiek budget maar liefst niet meer dan 300 euro, ik gebruik hem niet zo intensief dus een high-end telefoon is zonde van het geld. Ik zoek een telefoon die net zo snel of sneller is als mijn OPO. Qua dagelijks gebruik doe ik voornamelijk videostreaming, webbrowsen en WhatsApp gebruiken.

Verder wil ik graag een dual-sim telefoon zodat ik mijn werk simkaart ook kan gebruiken. Ik maak bijna geen foto's dus een perfecte camera is niet verplicht maar wel fijn om te hebben soms. Ik zoek ook een telefoon die weer een aantal jaar mee kan gaan dus liefst een merk dat betrouwbaar is, recent uitgebracht en voldoende ondersteuning biedt met updates.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pixel 3a? 3 jaar gegarandeerde firmware support.

Maar ja, smartphones komen ongeveer elke dag uit; welke (recente) modellen had je al overwogen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:49
MAX3400 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:56:
Pixel 3a? 3 jaar gegarandeerde firmware support.

Maar ja, smartphones komen ongeveer elke dag uit; welke (recente) modellen had je al overwogen?
vanaf 399 dollar, dat zal zich zeker niet vertalen naar 300 euro. @TheUninvited heb je al in de pricewatch gekeken?

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:12
Ik vind zelf de Samsung Galaxy A50 wel interessant maar twijfel of die qua gebruikservaring net zo prettig werkt als de OPO. Verder heb je de Pocophone maar die is ondertussen een jaar oud. Er is heel veel keuze in het middensegment vind ik dus maakt het alleen maar lastiger.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:42
Neem een model van dit jaar met in ieder geval Android 9 af fabriek er op, en check bij de fabrikant of die 3 jaar of meer updates levert. Kijk ook bij je telecom leverancier welke merken/modellen zij verkopen, dan heb je de minste kans op netwerkproblemen.