Sony PlayStation 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Topicstarter
Waarom wordt in de zwarte balk rechtsonder aan de pagina "Sony Playstation 5" getoond? De link komt uiteindelijk op een lege pagina uit.

Dat er een tag voor bestaat voor nieuwsberichten is wat anders, maar als je op zo een link klikt mag je wel meer verwachten dan een karige pagina. Gezien er ook nog niks bekend is hierover zie ik de meerwaarde hier niet van.

[ Voor 35% gewijzigd door Slavy op 13-05-2019 12:16 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daar mogen de devvers naar kijken. :)

Lieve Adjes => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is geen bug volgens mij. Het onderwerp zal wel 'populair' zijn door o.a. de nieuwsberichten ( pricewatch: Sony PlayStation 5 ). Dat er nog geen aanbieders voor zijn doet daar feitelijk niets aan af.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Eigenlijk zou je daar op een overzichtspagina zoals bij product: OnePlus 7 terecht moeten komen, maar zo te zien bestaat die voor losse uitvoeringen niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:42:
Eigenlijk zou je daar op een overzichtspagina zoals bij product: OnePlus 7 terecht moeten komen, maar zo te zien bestaat die over losse uitvoeringen niet.
Er zijn ook nog geen verschillende uitvoeringen voor de playstation 5, dat zal ook meespelen :P

Vooralsnog is dit denk ik meer een content-issue, die mogelijk beter in Pricewatch past. In ieder geval zal het een tijdelijke issue zijn.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

De OnePlus 7 heeft ook maar 1 uitvoering. Technisch zou het dus ook prima moeten kunnen om voor de Playstation 5 een productpagina te maken. :)

Sowieso vind ik het niet mooi om vanuit de footer-items naar een prijzenpagina te linken, een overzichtspagina vind ik mooier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik ga dan eens kijken of ons productcontentteam hier iets aan kan doen, dus even naar Pricewatch :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Slavy @Dirk @crisp Die linkjes beheren wij, bij (toekomstige) populaire producten maken wij een zo'n 'footer-item' zoals wij die noemen aan. Hier zit dus geen code achter die populariteit bepaald, enkel bio-mechanisch aangestuurde drones (wij dus :p). In dit geval ontbrak een overzichtspagina, omdat er maar 1 uitvoering bestaat. Maar wij kunnen dat wel forceren, dus bij deze gedaan. Linkje klopt weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Glaanie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:41:
@Slavy @Dirk @crisp Die linkjes beheren wij, bij (toekomstige) populaire producten maken wij een zo'n 'footer-item' zoals wij die noemen aan. Hier zit dus geen code achter die populariteit bepaald, enkel bio-mechanisch aangestuurde drones (wij dus :p). In dit geval ontbrak een overzichtspagina, omdat er maar 1 uitvoering bestaat. Maar wij kunnen dat wel forceren, dus bij deze gedaan. Linkje klopt weer :)
Held \o/

Intentionally left blank

Pagina: 1