Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Intentionally left blank
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Er zijn ook nog geen verschillende uitvoeringen voor de playstation 5, dat zal ook meespelenDirk schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:42:
Eigenlijk zou je daar op een overzichtspagina zoals bij product: OnePlus 7 terecht moeten komen, maar zo te zien bestaat die over losse uitvoeringen niet.
Vooralsnog is dit denk ik meer een content-issue, die mogelijk beter in Pricewatch past. In ieder geval zal het een tijdelijke issue zijn.
Intentionally left blank
Sowieso vind ik het niet mooi om vanuit de footer-items naar een prijzenpagina te linken, een overzichtspagina vind ik mooier.
Intentionally left blank
Held \o/Glaanie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:41:
@Slavy @Dirk @crisp Die linkjes beheren wij, bij (toekomstige) populaire producten maken wij een zo'n 'footer-item' zoals wij die noemen aan. Hier zit dus geen code achter die populariteit bepaald, enkel bio-mechanisch aangestuurde drones (wij dus). In dit geval ontbrak een overzichtspagina, omdat er maar 1 uitvoering bestaat. Maar wij kunnen dat wel forceren, dus bij deze gedaan. Linkje klopt weer
Intentionally left blank