Gaming Laptop kopen (budget max. €1500,-)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben toe aan een nieuwe game laptop, ik kan helaas geen desktop kwijt dus zal het moeten doen met een laptop.

Ik wil games als FIFA 19 (en verdere edities), Planet Coaster, Euro Truck simulator en verschillende browser games in de hoogst mogelijke kwaliteit kunnen spelen.

Ik heb zelf niet ontzettend veel verstand van laptops en zaken die daarbij belangrijk zijn dus ik zou het fijn vinden als jullie mij hiermee een handje op weg kunnen helpen.

Welke laptop zouden jullie mij aanbevelen?

Alvast bedankt,

Rob

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:38
Als ik jouw was zou ik er een pakken met een i7-8750H met een gtx 1060 (kan je selecteren bij specificaties bij de laptop lijst) dan zit je wel goed met die games.
Prijzen zijn meestal vanaf 1300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wat heb je nog meer voor eisen? Dit is wel een beetje een karige TS eigenlijk...

Hoe groot moet hij zijn? Wat mag het wegen? Heb je merkvoorkeuren? Heb je al gekeken wat voor specs je nodig hebt voor de games die je opnoemt? Wat moet de schermresolutie worden?

[ Voor 7% gewijzigd door Wintervacht op 15-05-2019 13:35 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:02
Ik zoek eenzelfde soort laptop, ik wil gaan voor een GTX 1660 ti of GTX 1660 max Q. Volgens mij de sweet spot qua gpu. Maar veel modellen moeten nog op de markt kopen. Prijzen nog wel even spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laptop moet 17'' zijn, FHD is voor mij voldoende, I7 processor en het merk maakt me niet uit.