Belasting teruggave is er en ik ga daarvan een PC halen. Ik heb een budget van rond de €1000 en heb geen randapparatuur nodig! Ik heb zelf al wat samengesteld. Die kan je verder in deze topic vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om vooral te gaan gamen op de PC. Wat ik wil gaan spelen zijn beetje sim shooters en beetje casual games. Ook zou ik beetje willen streamen, nog niet te serieus dus gewoon af en toe dus is geen must! Spellen wil ik het liefst op High graphic settings spelen met 60+ FPS. Ook moet de PC future proof zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst dat de PC rond de €1000 zit. Het is niet erg als ik erover heen kom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb al een AOC G2590VXQ monitor. Ik hoef niet persé een Radeon videokaart ivm de freesync./i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst een goed werkend systeem zodat ik het beste uit mijn spellen kan halen met mijn budget. Voorkeur gaat naar Nvidia kaart en AMD processor. Als je een beter systeem kan samen stellen met een intel processor dan sta ik daar voor open. Ook vind ik de kasten van NZXT heel mooi!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille PC die ik graag op mijn bureau wil zetten zodat ik hem kan bewonderen door de glazen zijkant.
Ga je overklokken?
Nee maar misschien later wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen mij blij te maken met een goede PC
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om vooral te gaan gamen op de PC. Wat ik wil gaan spelen zijn beetje sim shooters en beetje casual games. Ook zou ik beetje willen streamen, nog niet te serieus dus gewoon af en toe dus is geen must! Spellen wil ik het liefst op High graphic settings spelen met 60+ FPS. Ook moet de PC future proof zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het liefst dat de PC rond de €1000 zit. Het is niet erg als ik erover heen kom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb al een AOC G2590VXQ monitor. Ik hoef niet persé een Radeon videokaart ivm de freesync./i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst een goed werkend systeem zodat ik het beste uit mijn spellen kan halen met mijn budget. Voorkeur gaat naar Nvidia kaart en AMD processor. Als je een beter systeem kan samen stellen met een intel processor dan sta ik daar voor open. Ook vind ik de kasten van NZXT heel mooi!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille PC die ik graag op mijn bureau wil zetten zodat ik hem kan bewonderen door de glazen zijkant.
Ga je overklokken?
Nee maar misschien later wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen mij blij te maken met een goede PC
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti OC 6G | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 39,25 | € 39,25 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 RGB | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock Slim | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14 | € 81,90 | € 81,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair Vengeance 650M | € 70,99 | € 70,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 240GB | € 25,99 | € 25,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 901,94 | ||