Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TV herkent videobestanden op externe harde schijf niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een Samsung UE40MU6120- 4K televisie en sluit daar vaak via USB een WD My Book 6 TB externe harde schijf op aan om videobestanden af te spelen. Hierop staan oude folders die ik heb gekopieerd vanaf mijn vorige externe harde schijf en nieuwe folders die ik heb aangemaakt. De videobestanden in de nieuwe folders zijn echter niet af te spelen - de tv geeft aan dat er in deze folders geen inhoud is. Haal ik de bestanden eruit in een al bestaande/oude folder, dan zijn ze zonder problemen af te spelen.

De videobestanden zijn een mix van .mkv- en .mp4-bestanden. De TV heeft de laatste softwareupdate (1262). Als ik de externe harde schijf op mijn laptop aansluit zijn de nieuwe folders en bestanden gewoon te zien (en af te spelen).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung UE40MU6120 - 4K televisie
WD My Book 6 TB externe harde schijf

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- de folders en bestanden zijn voor zover ik kan zien niet verborgen
- de nieuwe folders hebben dezelfde instellingen als de oude folders die wel werken
- nieuwe folders hernoemen heeft geen effect
- een oude folder kopiëren, hernoemen en daar de bestanden in plaatsen heeft ook geen effect

Alvast bedankt voor een mogelijke oplossing :)

Alle reacties

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:38
Zit er een verschil in rechten op de folder ? trek die anders gelijk.

Runs everything...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip! Ik lijk alleen onder Eigenschappen van de folder geen rechten te kunnen toekennen o.i.d.

Kan ik dit nog ergens anders doen?