Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RaydenRS
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 14-10 14:11
Mijn vraag
Hoe kan ik google assistant activeren op mijn smartwatch? Als dit kan zou ik ook zelfs voice activation aanzetten? Ik heb google assistant al op mijn telefoon alleen ik wil gewoon google dingen kunnen vragen zonder op zo'n klein schermpje hem moet openen..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb voor jailbreak gekeken alleen er is volgens mijn weten nog niemand in de software gekomen om bixby te vervangen met assistent en ik zie nergens samsung hun support om het aan te kunnen passen. Als dit niet mogelijk blijkt te zijn moet ik voor de Asus Zenwatch 3 gaan of de Fossil Q Explorist Gen 4 die wat zakcenten duurder zijn dan de galaxy watch en tegelijkertijd is de galaxy watch wel beter.

Ik zoek een smartwatch die trilfunctie heeft app notificaties kan geven en water dicht is (zwem proof), als ik er ook nog muziek mee kan besturen zou dat nog beter zijn.(ik weet zelf niet of de garmin vivoactive 3 music deze specificaties heeft)

Beste antwoord (via RaydenRS op 06-10-2019 02:26)

• elbennito
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 19:50
ik heb google assistant op mijn galaxy watch.
hier de uitleg om het te installeren:
https://www.xda-developer...t-samsung-watch-hands-on/

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 18:53

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 18:27

EnigmaNL

Ik wil kaas.

Nee, Google Assistant is niet te gebruiken op de Galaxy Watch.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• elbennito
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 19:50
ik heb google assistant op mijn galaxy watch.
hier de uitleg om het te installeren:
https://www.xda-developer...t-samsung-watch-hands-on/

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True