Ik ben op zoek naar een Android TV box met 4K ondersteuning en de meest recente Android OS dat beschikbaar is voor zo'n kastje.
Ik heb momenteel een (S905) kastje dat draait op Android 7.x. Dit kastje heb ik aangeschaft om mee te experimenteren: wat is het, wat kan ik ermee etc. Een android tv kasje is mij bevallen, je minder slimme tv wordt slimmer
. Alleen het kasje dat ik heb gekocht vind ik tegenvallen. De box kwam met vooraf geinstalleerde apps die nuttig zijn maar ook vele die nutteloos zijn. De meeste updates kunnen niet meer geinstalleerd worden, wellicht omdat mijn OS (Android 7.x) 'verouderd' is? Daarnaast duurt het een eeuwigheid voordat mijn huidige box is opgestart, hetzelfde geldt voor de applicaties die erop staan. Sommigen doen het niet meer en sommigen openen na langer dan een minuut. Vandaar dat ik er nu wel meer geld voor over heb om een wat kwalitatievere boxje te halen.
Ik heb op internet gezocht naar een mogelijke vervanger maar er zijn zo veel kastjes waardoor ik niet weet welke merken goed zijn, welke (hardwarematige) specs ik precies nodig heb. Ik ben meerdere websites tegengekomen die een top 10 'beste android tv' hebben. En elk van deze website heeft andere kastjes in hun top 3, allemaal verwarrend dus
. Voor mij is het belangrijk dat er Google Play opstaat zodat ik Android apps kan installeren (en blijven updaten), dat het 4K ondersteunt en snel genoeg is.
Ik heb momenteel een (S905) kastje dat draait op Android 7.x. Dit kastje heb ik aangeschaft om mee te experimenteren: wat is het, wat kan ik ermee etc. Een android tv kasje is mij bevallen, je minder slimme tv wordt slimmer
Ik heb op internet gezocht naar een mogelijke vervanger maar er zijn zo veel kastjes waardoor ik niet weet welke merken goed zijn, welke (hardwarematige) specs ik precies nodig heb. Ik ben meerdere websites tegengekomen die een top 10 'beste android tv' hebben. En elk van deze website heeft andere kastjes in hun top 3, allemaal verwarrend dus