Ik vind het vreemd dat hier altijd maar gepraat wordt over het legaal doen op GoT .
Maar wat ik vreemd vind is dat als er een speel nog uit moet komen hier al ruim van tevoren alles al uit gelegt word en besproken.
Dan wordt het in eens wel als normaal beschouwd ..
Zal een paar voorbeelden geven ..
Max Payne ( moet nog uitkomen lopen nu al meer dan 4 topics over )
MS TS (trainsim) was ook al 2 weken eerder dan met topics voordat hij uit was ..
en ga zo maar ff door .
mijn vraag is waarom worden deze niet weggehaald tot dat hij hier in NL uit is ?
Want ik vind toch dat dit naar Illigaal ruikt hoor .
En voor de mensen die hem niet hebben die weten nu al wat er gaat gebeuren doordat er nu al zo veel staat beschreven en de oplossing staan er ook bij ( Max Payne )
Zouden jullie hier ook ff aan kunnen denken ...
Maar wat ik vreemd vind is dat als er een speel nog uit moet komen hier al ruim van tevoren alles al uit gelegt word en besproken.
Dan wordt het in eens wel als normaal beschouwd ..
Zal een paar voorbeelden geven ..
Max Payne ( moet nog uitkomen lopen nu al meer dan 4 topics over )
MS TS (trainsim) was ook al 2 weken eerder dan met topics voordat hij uit was ..
en ga zo maar ff door .
mijn vraag is waarom worden deze niet weggehaald tot dat hij hier in NL uit is ?
Want ik vind toch dat dit naar Illigaal ruikt hoor .
En voor de mensen die hem niet hebben die weten nu al wat er gaat gebeuren doordat er nu al zo veel staat beschreven en de oplossing staan er ook bij ( Max Payne )
Zouden jullie hier ook ff aan kunnen denken ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB