Topic over iso s ..Waarom open houden ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Ik vind het vreemd dat hier altijd maar gepraat wordt over het legaal doen op GoT .

Maar wat ik vreemd vind is dat als er een speel nog uit moet komen hier al ruim van tevoren alles al uit gelegt word en besproken.

Dan wordt het in eens wel als normaal beschouwd ..
Zal een paar voorbeelden geven ..
Max Payne ( moet nog uitkomen lopen nu al meer dan 4 topics over )

MS TS (trainsim) was ook al 2 weken eerder dan met topics voordat hij uit was ..

en ga zo maar ff door .

mijn vraag is waarom worden deze niet weggehaald tot dat hij hier in NL uit is ?

Want ik vind toch dat dit naar Illigaal ruikt hoor .

En voor de mensen die hem niet hebben die weten nu al wat er gaat gebeuren doordat er nu al zo veel staat beschreven en de oplossing staan er ook bij ( Max Payne )

Zouden jullie hier ook ff aan kunnen denken ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, er zijn geen illegale activiteiten gepleegd door alleen te praten over iets dat onmogelijk legaal kan zijn.

't spel is niet verkrijgbaar dus zullen de makers die erover praten er wel illegaal aan gekomen zijn. Ze geven echter geen info over hoe en wat ze eraan komen en geven ook geen copien weg. Je zult iig nooit ook een illegale copy kunnen krijgen. GoT werkt dus niet mee aan de verspreiding van illegale handel.

Grote kans dat een lezer een illegale windows versie gebruikt. Praten over cocaine "lekker spul man" maakt de spreker ook niet echt strafbaar. Zodra er illegale activeiten uit kunnen vortvloeien is het echter no-go. Vertellen hoe je flitspalen moet mollen kan dus weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
[b]BLA BLA .....
OK daar geef ik je gelijk in maar waarom kunnen deze topic s dan niet ff stop gezet worden tot dat hij wel op de markt .

Daar bij bedoel ik alleen waar de oplossingen worden gegeven .
Du die topic s die vragen wanneer hij tekoop is die ogen best open blijven omdat het goed info geeft voor veel mensen .

Maar om hele oplossingen nu al tezien en ook weten wat er gebeurd door middel van foto s dan gaat de lol er wel een beetje af hoor .

Want wees nu eens eerlijk het is leuker om een spel te beginnen waarvan je helemaal niets weet . :)

Ik weet nu al aardig veel over max dat als ik nu bij die levels kom al weet hoe te handelen :( en dat vind ik nou niet echt leuk .

Daarom was mijn vraag ook of jullie daar iets mee konden doen (misschien wat verandere in het FAQ)

Ik weet dat GoT er voor op gezet is om mensen te helpen met PC problemen .
daar horen ook games bij ..

Oja ff een ander vraag je kunnen jullie ook eens kijken of er een aparte Forum kan komen voor Console's ( PS, PS2, N46 enz.

want het is best irritant om steeds weer een topic teopenen en dan telezen dat het over een PS 2 gaat.
want ik loop al een heletijd met deze vragen rond dus doe ik het bijdeze Nu.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:05

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 26 juli 2001 17:54 schreef Blackhole een heel verhaal:
Dan lees je die topics niet ?

:?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoekt en gij zult vinden dan?

"Gebruik de neukende zoek" zei iemand onlangs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 26 juli 2001 17:54 schreef Blackhole het volgende:

[..]

OK daar geef ik je gelijk in maar waarom kunnen deze topic s dan niet ff stop gezet worden tot dat hij wel op de markt .
omdat het niet illegaal is om erover te praten en er hier (in tegenstelling tot wat sommigen zo hard mogelijk schreeuwen) niet gecensureerd wordt.
Daar bij bedoel ik alleen waar de oplossingen worden gegeven .
Du die topic s die vragen wanneer hij tekoop is die ogen best open blijven omdat het goed info geeft voor veel mensen .

Maar om hele oplossingen nu al tezien en ook weten wat er gebeurd door middel van foto s dan gaat de lol er wel een beetje af hoor .

Want wees nu eens eerlijk het is leuker om een spel te beginnen waarvan je helemaal niets weet . :)

Ik weet nu al aardig veel over max dat als ik nu bij die levels kom al weet hoe te handelen :( en dat vind ik nou niet echt leuk.
euh, dan lees je die topics niet. :? :? :? |:(
Daarom was mijn vraag ook of jullie daar iets mee konden doen (misschien wat verandere in het FAQ)

Ik weet dat GoT er voor op gezet is om mensen te helpen met PC problemen .
daar horen ook games bij ..
niet alleen helpen hoor, ook gewoon lekker over lullen, dat ook. Het moet ook gezellig zijn, en hier kan je lullen over je interesse. :)
Oja ff een ander vraag je kunnen jullie ook eens kijken of er een aparte Forum kan komen voor Console's ( PS, PS2, N46 enz.

want het is best irritant om steeds weer een topic teopenen en dan telezen dat het over een PS 2 gaat.
want ik loop al een heletijd met deze vragen rond dus doe ik het bijdeze Nu.
Nah, lijkt me niet.. Die horen gewoon in spielerei.
Je zou hooguit aan Icestorm kunnen vragen of-ie in z'n faq wil zetten of mensen er [PS] of [N64] voorzetten oid. :)

Die topics passen prima in [forum=12]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ah iso's. Das vooral relevant voor 'mijn' afdeling ;).
Zoals ecteinascidin al gezegt heeft, er zijn geen illegale activiteiten gepleegd. Ik geef toe dat dit soort topics er wel toe leiden dat er mensen naar warez gaan vragen/aanbieden maar dat probeer ik zo snel en hard mogelijk af te kappen.
Ik snap je standpunt hoor alleen het is tegenwoordig zo dat warez niet tegen te houden is en ook (en belangrijker) niet te controleren is.

Om maar het voorbeeld van Max Payne te noemen, dat spel is sinds maandagavond illegaal te downloaden maar rond die datum zijn er ook beta-discs verstuurd naar gamebladen etc (en naar mensen met connecties maar dat zal iedereen altijd ontkennen :+).
Oftewel, het is niet onmogelijk dat mensen hem legaal hebben alleen is de waarschijnlijkheid ongeveer nul (like Windows XP bijv ;)).

Oftewel, zolang er niks illegaals gebeurt (geen links/requests/whatever) zijn de topics niet illegaal en zullen ze dus openblijven.

Daarnaast is het vervelend om al topics te zien van een spel dat je zelf nog moet kopen maar ik ben bang dat je jezelf dan maar moet dwingen om hem niet te lezen ;). En in het geval van Max Payne heb je zelf nog ZAT plezier want het slomo effect MOET je echt zelf meegemaakt hebben (kwijlend gaaf :)).

Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is (beetje warm hier in de kamer :P) maar als er nog vragen zijn kun je die stellen en uiteraard veel plezier op GoT en met Max Payne (die 2 gaan niet samen, kosten allebei zeeeen met tijd :P).

edit:
Oh jee, stukje over consoles overgeslagen :) Ik zal in de FAQ zetten/vragen of mensen duidelijkere topictitels willen kiezen als het om consoles gaat. Dus zoiets als "[N64] Blaat".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Op donderdag 26 juli 2001 18:06 schreef JvS het volgende:

niet alleen helpen hoor, ook gewoon lekker over lullen, dat ook. Het moet ook gezellig zijn, en hier kan je lullen over je interesse. :)
[..]

Nah, lijkt me niet.. Die horen gewoon in spielerei.
Je zou hooguit aan Icestorm kunnen vragen of-ie in z'n faq wil zetten of mensen er [PS] of [N64] voorzetten oid. :)

Die topics passen prima in [forum=12]
Het eerste stukje zo bedoel ik het ook . :)
en over het 2e stukje dat zo een hele goed oplossing zijn ja :)
Want het maak het ook gelijk een stuk duidelijker waarover het gaat .

Pagina: 1