van kapotte 128gb iPhone naar minder 16/32gb iphone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tobiasonyt
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 03-04-2021
Mijn vraag
...
Zoals ik al eerder vermeld had is mijn iPhone 6S plus laatst kapot gevallen en krijg vandaag een iPhone 5S! 1 Probleem, iPhone 5(S) heeft geen 128GB dus niet genoeg opslag.. Ik gebruik niet de volle 128GB maar zeker wel 40GB.. Iemand die mij helpen kan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
iPhone 6S plus (128GB) ==> iPhone 5S (16 of 32GB weet niet precies)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nog niks maar het lijkt me sterk als die iPhone 5s gewoon alle bestanden erop kan

- Tobias

Beste antwoord (via Tobiasonyt op 13-05-2019 19:12)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Tobiasonyt Dat zal wennen zijn van 6s Plus naar 5s. qua opslag werkt dat natuurlijk niet. kijk maar eerst of je je reserekopie kunt redden, en hoe groot die is. (eo je 16 of 32GB 5s krijgt)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:12
Dag tobias,

Zelf ook gehad. En ik kan je vertellen dat dit niet gaat werken. oftewel als nieuwe iphone installeren en op zoek naar een andere iphone die wel genoeg storage heeft

Joost

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik geloof niet dat iemand hier kan helpen om de 16/32 gb van die IPhone 5s groter te maken :P

Ergo: maak een backup in ITunes en ga dan eerst maar selecties maken in wat je terug kan en wilt zetten zodat dit past op die 5s ?

Edit : en het is wel zo handig om ook voortaan te refereren naar je vorige topic, om antwoorden te vermijden die je al eerder hebt gekregen ...

iPhone 6 kapot en kopie maken, wat nu?!

[ Voor 31% gewijzigd door Breezers op 13-05-2019 07:59 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • Beste antwoord

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Tobiasonyt Dat zal wennen zijn van 6s Plus naar 5s. qua opslag werkt dat natuurlijk niet. kijk maar eerst of je je reserekopie kunt redden, en hoe groot die is. (eo je 16 of 32GB 5s krijgt)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.