Deze verdiend 'n +1 inzichtvol

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Topicstarter
Cookie geeft 'n reactie op 'n reactie van mij:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=334845

Ik kan zelf dus niet meer modderen daar ik al gereageerd had, maar ik vind de reactie van Cookie op z'n minst 'n +2 zo niet +3 waard.

/me=Ralph Smeets lobied ook voor anderen....

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Zeer edelmoedig van je, Ralph.
J.O.Y.!!! :D

Ik op mijn beurt pleit voor die post van Ralph erboven. Die is minstens +2 informatief!

testcase hangt ook maar eens de barmhartige modderiaan uit

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 15:00
meer dan +1 is die niet waard.
het artikel gaat over "IBM patenteert technologie dunne CRT schermen"
en hij heeft het over "Plaatsgebrek bepaalt hogere prijs" en over dat als 22' monitoren goedkoper zijn ze meer verkocht zouden worden (duh).

Veel mensen kijken naar de grote van de reactie en baseren daar hun 'punttoekenning' aan.

Ik vind het maar offtopic.

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09
nah ik heb er 1 puntje opgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op donderdag 26 juli 2001 18:52 schreef a casema user het volgende:
en hij heeft het over "Plaatsgebrek bepaalt hogere prijs" en over dat als 22' monitoren goedkoper zijn ze meer verkocht zouden worden (duh).

Veel mensen kijken naar de grote van de reactie en baseren daar hun 'punttoekenning' aan.

Niet om het een of ander, maar als je inhoudelijk reageert op een andere reactie, is dat volgens de heersende mod-etiquette niet per definitie off-topic. Althans, dat dacht ik.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 18:52 schreef a casema user het volgende:

Een van de argumenten van dit display is het feit dat het goedkoper of even duur als 'n normale CRT zou moeten zijn. 'blijhoofd_benie' stelt dat er een groot verschil zit tussen TV-CRT's en PC-CRT's. Kijkende naar de technology, zit er maar heel weinig verschil in. Het is eerder de vraag die bepalend is voor de prijs. Daarnaast bazeerd 'blijhoofd_benie' z'n mening op een aaname die fout is: TV-CRT heeft een resolutie van 320x200.

M'n reactie is er om deze aaname te verbeteren en het feit dat TV-CRT's weinig met PC-CRT's verschillen. Hiervoor ben ik verplicht om 'n stuk TV technology erbij te halen: het PAL systeem.

Om het verschil tussen prijzen van TV's en monitors te verklaren haal ik het argument plaats erbij. Cookie is zoals gewoonlijk kritisch op dit argument en ontkracht dit terecht. Vandaar dat ik vind dat Cookie op z'n minst op +2 inzichtvol moet komen.

Gezien er gepraat wordt over de prijs van deze nieuwe beeldbuizen ten op zichte van de huidige beeldbuizen, is dit in mijn ogen dus niet offtopic. Als er goed gemodereerd zou worden, dan zou Cookie nu op +1 moeten staan. Hoewel het probleem is dat 'blijhoofd_benie' niet hoger dan "-1" kan posten:

Profile van blijhoofd_bennie

User ID 4862
Email adres
ICQ UIN onbekend
Omschrijving
Beroep Geen
Woonplaats Gaat je niets aan
Homepage

Registratie datum 16-03-2000 17:44
Laatste posting 26-07-2001 16:02
Aantal reacties 31
Gemiddelde per dag 0.06 postings
Reacties totaalscore -23
Karma -12 (#31726)
Tweakotine 6 (#4580)
Status Dwarfgeit

Hier is natuurlijk een reden voor zoals het 'first posten', maar als hij zoals nu een min of meer zinnige reactie plaatst wordt het door veel Tweakers niet gezien. Het modden van de reacties moet daarom hier op bij TMF worden aangegeven.

Als je m'n reactie goed gelezen had, bestaat hij dus uit twee delen:
1) resolutie TV is niet 320x200 of lager
2) prijsverschil TV-monitor ligt aan andere dingen.

Het is dus maar hoe je het bekijk of deze reacties offtopic zijn aangezien het artikel duidelijk over de prijs van deze nieuwe platte beeldbuizen schrijft.

my case rests.

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Cookie geeft ook een reactie op een post van mij, welke nu op -1 troll staat:
Op mijn CRT monitor is zwart óók zwart (en da's niet omdat-ie uitstaat ;) ). Een CRT straal kleuren uit, een TFT moet verlicht worden. Is daardoor van zichzelf minder contrastrijk toch? Tja, en als je je TFT vergelijkt met een goedkope CRT monitor...
Het zwarte gedeelte is wat er eerst stond. Het cursieve gedeelte heeft hij er later bijgetikt...

Voor zover ik kan zien is dit toch geen troll? Volgens mij hoort deze gewoon op 1 :?

/me vind wel dat we niet moeten overdrijven, Cookie heeft karma zat >:) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Tsjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 22:30 schreef Mecallie het volgende:
En Cookie geeft ook een reactie op een post van mij, welke nu op -1 troll staat:
[..]

Het zwarte gedeelte is wat er eerst stond. Het cursieve gedeelte heeft hij er later bijgetikt...

Voor zover ik kan zien is dit toch geen troll? Volgens mij hoort deze gewoon op 1 :?

/me vind wel dat we niet moeten overdrijven, Cookie heeft karma zat >:) ;) ;)
Toch wel raar dat iets dat grappig bedoeld is, als 'n troll wordt gezien..... Ik zet er zelf dan ook altijd een lul verhaal bij om ervoor te zorgen dat de grap niet als 'n troll gezien wordt.....

Mestreechs volksleed:

Pagina: 1