Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Simracen
Wat mag het systeem gaan kosten?
700/1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
34 inch 4k 60fps monitor, pc nieuwbouw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
DBBG basis game pc met videokaart upgrade
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dit is min of meer mijn eerste game pc, wil op de pc gaan simracen (assetto corsa competitione, iracing etc) ipv op de ps4 pro en had de DBBG basis game pc van mei in gedachten.
Ik heb nu een 34 inch 4k 60 fps monitor die ik voorlopig ga gebruiken (snap dat ik met de 1660 geen 4k zal gamen) maar wil op termijn over naar een 3 (1440p denk) monitor setup.
Er van uitgaande dat de 1660 in de DBBG daar niet voldoende voor is, kan ik dan nu beter iets meer uitgeven voor een beter videokaart (zo ja welke advieseren jullie)
Of zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden met een 3 monitor setup?
bvd
Simracen
Wat mag het systeem gaan kosten?
700/1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
34 inch 4k 60fps monitor, pc nieuwbouw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
DBBG basis game pc met videokaart upgrade
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dit is min of meer mijn eerste game pc, wil op de pc gaan simracen (assetto corsa competitione, iracing etc) ipv op de ps4 pro en had de DBBG basis game pc van mei in gedachten.
Ik heb nu een 34 inch 4k 60 fps monitor die ik voorlopig ga gebruiken (snap dat ik met de 1660 geen 4k zal gamen) maar wil op termijn over naar een 3 (1440p denk) monitor setup.
Er van uitgaande dat de 1660 in de DBBG daar niet voldoende voor is, kan ik dan nu beter iets meer uitgeven voor een beter videokaart (zo ja welke advieseren jullie)
Of zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden met een 3 monitor setup?
bvd
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00