Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-11 23:33
Mijn vraag
Ik heb de intentie om restauraties uit te voeren als hobby op smartphones. Hierbij is vaak de LCD/glas kapot. Als ik deze google, kom ik vaak uit op goedkope en duurdere varianten. Waar kan ik aan zien of iets een originele LCD/glas is of imitatie?

Ik heb gelezen dat alles imitatie is aangezien de bedrijven niet onderdelen los verkopen. Maar dat je wel een scherm kan hebben dat 1 op 1 is en geen verschillen heeft met het origineel. Verder dat als ik een origineel scherm wilde ik een donor-smartphone moest gebruiken.

Dus nogmaals: Waar kan ik aan zien of iets een originele LCD/glas is of dat het imitatie is?

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Alle reacties

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
De prijs kan een hint zijn.
Goedkoop is vrijwel altijd imitatie.
Hoeft niet eens slecht te zijn hoor.

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-11 23:33
Maar is duurder dan gelijk origineel of gewoon 1 op 1 imitatie?

Geven merken überhaupt onderdelen uit om te kunnen verkopen door derde partijen

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Het is natuurlijk wel zo dat maar weinig fabrikanten zelf het scherm maken.
Samsung en LG verwacht ik wel maar ook Apple koopt dat in.