Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1210516

Topicstarter
Als ik Instagram open staat er dat ik 1 melding heb bij het hartje onderin (waar je likes, follows enzo kunt zien). Echter blijft dat "1'tje" staan, ook als ik er op klikt en refresh, wat echt super irritant is. Ik heb al van alles geprobeerd; app verwijderen en opnieuw downloaden, telefoon uit en aan, uitloggen en weer inloggen. Maar niks werkt, het "1'tje" blijft onderin staan. Op internet kan ik verder ook niks vinden van mensen die dit hebben gehad. Op mijn homescreen (niet in Instagram) staat er dat ik geen melding heb bij de Insta app.

Iemand die hier ervaring mee heeft of mij tips kan geven? Ik heb een iPhone als dat uit maakt.

[ Voor 1% gewijzigd door Daan_ op 12-05-2019 18:14 . Reden: Groetjes doen we standaard ;-) ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:04

Matszs

><>

Kan je een screenshot plaatsen van hoe het eruit ziet?

[ Voor 3% gewijzigd door Matszs op 12-05-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1210516

Topicstarter
Matszs schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:33:
Kan je een screenshot plaatsen van hoe het eruit ziet?
Het lukt me niet om een foto in te voegen. Maar als je insta opent zie je op de balk onderaan een huisje, een vergrootglas, een plusje, een hartje en een pijltje. Bij dat hartje staat een roze bolletje met een "1" er in die dus niet weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-05 18:58
Zijn er geen openstaande volg verzoeken?

Anders contact opnemen met Instagram, lijkt mij dan op een bug.

[ Voor 45% gewijzigd door Christoxz op 12-05-2019 18:53 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je een 2e account ?
Anders moet je op het huisje drukken, en krijg je rechtsbovenin een puntje bij het hartje of vliegertje

( jip en janneke genoeg ? ;) )