Welk GTX2080ti merk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een? GTX 2080TI

Wat is je budget? rond 1300 euro, mag ook minder.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?

Ik weet niet welk merk goed is, ik zoek een merk met goede customer service, ik heb al op amerikaanse fora gevraagd maar helaas steekt de vork daar anders in de steel (EVGA heeft bijvoorbeeld geen kantoor in NL). Wat is echt een aanrader? Hiervoor had ik een GIGABYTE gpu, en ik heb nooit problemen gehad (behalve toen de kaart stuk ging), ik heb echter slechte dingen over de GIGABYTE klantenservice gehoord en mijn oude kaart heeft het helaas 2 maanden na de garantie begeven. Ik zou graag jullie ervaringen horen met de modellen van de verschillende kaarten, ik heb bijvoorbeeld veel goede verhalen over MSI gehoord, maar ik weet niet of het in nederland hetzelfde als in amerika gaat.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? Voor 4K gamen, op 60 Hz, ik moet alleen mikn kaart upgraden.
Ik heb een 4k scherm
Een 6700k 4.5ghz OC (kan hoger) + h110i watercooling
16 GB Ram.

Heel erg bedankt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Klantenservice van een merk? In NL is de verkopende partij de enige / aangewezen partij voor jou om tijdens de garantieperiode alles voor je te regelen. Je kan dus beter even de Shopreviews doornemen dan op zoek gaan naar een bepaald merk; vergeet ook niet dat het een Shop vrijstaat (binnen bepaalde marges) een defect produkt niet te repareren of te vervangen voor een gelijkwaardig produkt (na overleg met jou).

Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Asus (maar dat is meer omdat een winkel niet meewerkte en Asus uiteindelijk er netjes tussen wilde zitten om het op te lossen). Maar ja, dat is 1 mening en dus buiten de normale / wettelijke manier van oplossen :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

onder de €1300 zijn er ook al te koop, oa MSI Ventus

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp maakt het eigenlijk weinig uit, en dat vooral de winkel zelf uitmaakt?

In dat geval, ik heb goede ervaringen met megekko. En daar ben ik ook van plan mijn bestelling te plaatsen. Verder dan maar kijken welke kaart het waard is, nog specifieke aanbevelingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom een 2080Ti voor 2160p60? Je kan (veelal) met een 1080Ti uit de voeten en die vind je links en rechts al voor minder dan 50% van je genoemde budget.

Mis ook een beetje de motivatie en gezochte resources waarin je overduidelijk ziet dat je "minstens" een 2080Ti moet hebben voor 2160p60?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vooral future proofing, en sommige zware spellen zoals AC oddysey.

https://www.google.com/am...nchmarks,review-5779.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp maakt het eigenlijk weinig uit, en dat vooral de winkel zelf uitmaakt?

In dat geval, ik heb goede ervaringen met megekko. En daar ben ik ook van plan mijn bestelling te plaatsen. Verder dan maar kijken welke kaart het waard is, nog specifieke aanbevelingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:47:

Qua garantie gaat via de winkel, en heb je niets te maken met fabrikant.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1