Vraag

• Joan333
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-04-2024
Huidige situatie: Twee kids 8 en 10, beiden een
oude iphone (4 en 6s). Waarvan beiden aan vervanging toe zijn. Worden gebruikt voor whats app, youtube, netflix, roblox en fortnite enz.

In de auto, op vakantie gebruiken we dvd spelers in hoofdsteun die eigenlijk nooit fijn hebben gewerkt. Nu is het idee dit te combineren, door voor beide kinderen een tablet aan te schaffen.

Ik zoek dus een

o Tablet minimaal 9.7 inch
o Geschikt voor bovenstaande
o Gemakkelijk in gebruik
o Geheugen dat uit te breiden is (ivm met wens bestaande dvd er op te kunnen afspelen, voor zover ik weet kan dat alleen met extern geheugenkaartje, moet nog wel uitzoeken hoe😉
o Goede bescherming voor te krijgen?! Hoesje enz.

*** Moet ik perse een apparaat kiezen met sim optie voor whats app?

Budget: Afhankelijk wat ik er voor krijg, dacht tussen den 150-250 ps.
Twijfel gaat over, merk. Ben zelf nogal van de Apple (valt buiten de wensen die hier boven staan….) Wat is een goed alternatief? Duurzaam en gebruikersvriendelijk?

Lenovo? Huawei? Samsung?

pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 32GB (2016) 4G/LTE Grijs
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.5 WiFi + 4G (2018) Zwart
pricewatch: Lenovo Tab M10 (ZA490032SE) Zwart
pricewatch: Huawei MediaPad T5 4G/LTE (3GB ram) Zwart
pricewatch: Huawei MediaPad M5 Lite (3GB ram) LTE Grijs

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Voor Whatsapp moet je een sim kaart ergens in stoppen om de activatie code te ontvangen, en je moet de Sim kaart betaald houden anders kan iemand anders het nummer gebruiken.

Wat ik me afvraag, waarom moeten ze aan de tablet? Waarom niet gewoon een grote telefoon?
Filter je daarop is er aardig wat keuze, scherm is veel groter dan ze nu hebben, SD kaart geen probleem.

categorie: Smartphones

• Joan333
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-04-2024
Om dat ik toch minimaal een 9,7 inch wil, liefst iets groter en een telefoon los volgens mij veel duurder is dan een tablet.