Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinceNL_
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-02 18:07
Hallo,
Ik zit op dit moment in havo 4. Ik heb me aangemeld voor de mbo opleiding Applicatie- en Media ontwikkelaar. Ik mag van mijn school nu alvast beginnen aan een cursus, waar ik later wat aan heb met de opleiding in plaats van de normale lessen omdat ik niet over ga naar havo 5. Zelf zat ik te denken aan de cursus C# essentials bij LOI. Past dit goed bij de opleiding of raden jullie iets anders aan?

Van mijn school moet ik zeker weten of ik later wat aan de cursus heb. Ik heb de mbo school een mail gestuurd met deze vraag maar ze reageren gewoon niet..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En welke vakken staan er in de opleiding van het MBO genoemd voor het eerste jaar? Is dat ook C# of ga je (mogelijk) meer aan de gang met UX design of misschien zelfs alleen Photoshop?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengeenvis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik raad je aan een HBO opleidign te volgen. ICT is breed en daarom geen typisch vak dat je zo kunt leren op het MBO. Het minimum voor veel werkgevers is dan ook hbo.

[ Voor 5% gewijzigd door ikbengeenvis op 12-05-2019 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ikbengeenvis schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:12:
Ik raad je aan een HBO opleidign te volgen. ICT is breed en daarom geen typisch vak dat je zo kunt leren op het MBO. Het minimum voor veel werkgevers is dan ook hbo.
:| ICT is ook geen vak maar een afkorting voor een zeeeer breed scala van diensten.

Allicht wil je beargumenteren waarom een "MBO media ontwikkelaar" minder goed media ontwikkelt dan een HBO'er?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof