Toon posts:

EHEIM waterpompen

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na enig zoeken ben ik bij dit bedrijf terechtgekomen: http://www.aquariaveldhuis.nl/

Hier verkopen ze een stuk goedkoper de EHEIM waterpompen (1046, 1048, 1060 en 1250) voor yammie prijzen :9

Voorbeeld:

Eheim 1048 voor FL 115,=

Laagste prijs in de Pricewatch: FL 129,= en Breet computers vraagt er zelfs FL 140,= voor!

Rembourskosten bij Veldhuis zijn....hou je vast: FL 7,50 !!!! Als je vooraf betaald zelfs helemaal geen kosten.

Doe er je voordeel mee..enne...de 1250 gewoon uit voorraad leverbaar (bij OC-shop staat al geruime tijd "price unknown" en "soon available").

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
1 nadeel van aquariaveldhuis:

ze versturen met 'De NL Pakketdienst' ... en die SUCKS! :r :r :r

(ik heb mijn pompje ook hier vandaan ... ze izjn niet echt snel (heb geloof ik 2 of 3 weekjes moeten wachten), maar verder is alles prima!

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 26 juli 2001 17:29 schreef Kroetsjov het volgende:
1 nadeel van aquariaveldhuis:

ze versturen met 'De NL Pakketdienst' ... en die SUCKS! :r :r :r

(ik heb mijn pompje ook hier vandaan ... ze izjn niet echt snel (heb geloof ik 2 of 3 weekjes moeten wachten), maar verder is alles prima!
Ik heb even gebeld met Veldhuis en gevraagd hoe en wat. De door jou genoemde bezorgtijd is een extreem feit wat waarschijnlijk is misgegaan. Zij zitten er niet op te wachten dat een pakket zo laat wordt aangeboden. De eigenaar (ja, ja...mijnheer Veldhuis) gaf persoonlijk aan dat als er problemen waren hij hiervan op de hoogte gesteld wilde worden. M.i. een keurige, nette zaak (alleen dat e.e.a. voor een PC was begreep hij geloof ik niet helemaal...roflmao :D )

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tja eigenlijk ook wel logisch he dat een aquarium speciaal zaak goedkoper is dan een PC shop die ze ook verkoopt, met een beetje mazzel kopen de PC shops ze zelf ook bij een tuin/vijver/aquariumzaak..

Maar tis wel zo, de NPD komt zelf niet eens een tweede keer aan de deur, je moet dus thuis zijn als je wat besteld hebt anders nemen ze het netjes weer mee. Heb eens bij ze (NPD) na vraag gedaan en ze geven dus zelf aan dat ze 'ingericht' zijn op B2B en niet op B2C

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:24
Waarom moeilijk online bestellen: ik ben gewoon naar de plaatselijke aqarium shop gegaan. De pomp hadden ze niet in voorraad, maar konden ze wel bestellen: volgende dag was ie er al :). Dat kan natuurlijk ook.

Al die nerds die denken dat alles maar via internet moet ;).

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op donderdag 26 juli 2001 21:50 :

Al die nerds die denken dat alles maar via internet moet ;).
:)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
mijn 'flame' was ook absoluut niet tegen Aquaria Veldhuis ... prima service ...

Het maakte voor mij ook geen zier uit dat ik er 2 weekjes op moest wachten; ik heb m'n watercooling nu nog niet eens gemaakt ...

Over de NPD:
als je de 1ste keer niet thuis bent, ligt er een briefje in de bus .. dan kan je bellen en een nieuwe afspraak maken; maar het grootste probleem is dat ze alleen maar overdag komen (en dat sucks als je werkt).

Tevens probeerde ik de 2de keer een ander afleveradres (mijn werk ligt +/- 3km van huis); maar dat wilden ze ****** niet doen! :r

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

bij mijn was hij er ( eheim 1250 ) in 2 dagen (maandag bestelt, woensdag middag gekregen) ik was gelukkig wel thuis, dat afspraken maken is beroert. bovendien was ik al helemaal gewent alles op te halen bij het postkantoor

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Ik heb net ook een pompje van Auaria Veldhuis binnen gekregen. Binnen 1 week de bestelling binnen. De doos was wel wat gekreukt maar gelukkig weten ze bij Veldhuis hoe ze de waren kunnen verpakken (de pompen hadden een val van 10 hoog bij wijze van spreken overleeft!) Hoewel deze topic over Enheim gaat is het misschien ook leuk om even te vermelden dat ze Vtech pompen in de aanbieding hebben tegen wel heel erg aantrekkelijke prijzen ! :9

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:56

Super Snackman

Snekgek

Ik heb bij de dierenwinkel een of ander tjechisch pompje gekocht die 600l/uur kan pompen, voor 50 piek. Wat is er zo goed aan deze EHEIM dat die zo veel duurder moet zijn>?

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:03

fv

-------------------> hiero

Vandaag een pompje gekocht va het merk Rule (Amerikaans merk) voor Fl. 50,- :7 . Capaciteit: max. 1360 liter/uur (bij 2 meter omhoog pompen nog 719 L/uur) :D , stil (!) en werkt op 12 Volt/2 Amp.

Het is wel een dompelpomp maar hij kan nog wel gemodificeerd worden tot inline pomp.

Misschien een goed alternatief...?

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Veldhuis is een hele goede toko, ik koop er regelmatig (welliswaar gewoon voor m'n aquarium)

De reactie op het feit dat de spullen voor je pctje zijn zijn inderdaad wel lachen.

Was laatst aan het prusten voor een soort rindleiding in mijn server rack om meerdere machine etgelijkertijd te waterkoelen, ben ik ook PVC buizentroep etc bij een aquarium toko gaan halen, die snapten er nix meer van heh heh heh...

Die dachten dat ik gewoon de kast vol ging laten lopen met water :P

Anyways, gewoon een megarelaxte zaak en ze hebben er ook onwijs veel aan slangen en koppelingen en troep..

IP Rocks

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-05 11:06

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Op zaterdag 28 juli 2001 10:56 schreef Super Snackman het volgende:
Ik heb bij de dierenwinkel een of ander tjechisch pompje gekocht die 600l/uur kan pompen, voor 50 piek. Wat is er zo goed aan deze EHEIM dat die zo veel duurder moet zijn>?
Muisstil en 2 jaar garantie :)

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 22:46 schreef Wollige het volgende:
Hoewel deze topic over Enheim gaat is het misschien ook leuk om even te vermelden dat ze Vtech pompen in de aanbieding hebben tegen wel heel erg aantrekkelijke prijzen ! :9
Die V-Tech waterpompen zien er volgens mij exact hetzelfde uit als die Sicce pompjes, zelfs de specificaties komen redelijk overeen! De prijs is echter van de V-Tech pompjes een stuk aantrekkelijker. ;)

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 14:28
muisstil, ik heb een aqua in me kamer met een eheim 2213 en dat kreng zoemt (erg irritant gezoem) als een idioot dus ga mij niet vertellen dat ie muisstil is of het moet wel een erg luidruchtige muis zijn

ha dat lucht op

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 21:32 schreef rick17 het volgende:
muisstil, ik heb een aqua in me kamer met een eheim 2213 en dat kreng zoemt (erg irritant gezoem) als een idioot dus ga mij niet vertellen dat ie muisstil is of het moet wel een erg luidruchtige muis zijn

ha dat lucht op
Een 2213? Wat zijn de specs van dat ding, want ik vermoed dat deze meer rondpompt dan de 1046 of 1048.

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 14:28
Op maandag 30 juli 2001 19:37 schreef Kees_Mot het volgende:

[..]

Een 2213? Wat zijn de specs van dat ding, want ik vermoed dat deze meer rondpompt dan de 1046 of 1048.
xxxl/u met filter eronder a 3liter

staat ook op www.eheim.de

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-05 11:06

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Op zondag 29 juli 2001 21:32 schreef rick17 het volgende:

ha dat lucht op
Ja hallo, je moet geen appels met peren vergelijken. Ik heb zelf de 1048 en die staat los in mijn kast op zijn rubber voetjes. Je kan 'm alleen horen als je heel dicht bij de pc luistert, en dan hoor je heel zachtjes de 50Hz brom.

Leuke lamp, overigens !!

Pagina: 1