Mijn vraag
Is de videokaart die ik heb gebruik kapot?
Relevante software en hardware die ik gebruik
>ASUS H81M-A Moederbord
16GB DDR3 werkgeheugen
Intel i5 4460 cpu
en een gigabyte auros RX 570 4GB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Cmos batterij vervangen, handmatig bios reset met jumpers iGPU uitgeschakeld.
Bios defaults ingesteld. Met GURU 3D drivers verwijderd, detect daar wel welke videokaart erin zit.
Via apparaatbeheer oude hardware proberen in te stellen en hardware veranderingen opgezocht maar zonder resultaat.
In apparaatbeheer (device Manager) laat hij de beeldschermadapter van de rx570 ook niet zien.
Met intergrated graphics werkt de pc naar behoren.
aan verkeerde kabel zitten trekken (van de gpu led's aan de zijkant) en toen ging de pc weer aan. dus kan het misschien ook zijn dat ik misschien kortsluiting heb gemaakt? kabels van led zijn nu niet aangesloten.
geen beeld meer gekregen sinds.
Graag hulp van onze super tweakers
Is de videokaart die ik heb gebruik kapot?
Relevante software en hardware die ik gebruik
>ASUS H81M-A Moederbord
16GB DDR3 werkgeheugen
Intel i5 4460 cpu
en een gigabyte auros RX 570 4GB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Cmos batterij vervangen, handmatig bios reset met jumpers iGPU uitgeschakeld.
Bios defaults ingesteld. Met GURU 3D drivers verwijderd, detect daar wel welke videokaart erin zit.
Via apparaatbeheer oude hardware proberen in te stellen en hardware veranderingen opgezocht maar zonder resultaat.
In apparaatbeheer (device Manager) laat hij de beeldschermadapter van de rx570 ook niet zien.
Met intergrated graphics werkt de pc naar behoren.
aan verkeerde kabel zitten trekken (van de gpu led's aan de zijkant) en toen ging de pc weer aan. dus kan het misschien ook zijn dat ik misschien kortsluiting heb gemaakt? kabels van led zijn nu niet aangesloten.
geen beeld meer gekregen sinds.
Graag hulp van onze super tweakers