Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno96
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-06-2023
Hallo,

Helaas is mijn Kobo Ereader kapot gegaan in het buitenland... Volgende week ben ik in Zuid-Thailand. Weet iemand of ik daar een Kobo of vergelijkbaar kan kopen? Momenteel in Yangon maar ik denk dat de kans daar nog kleiner is.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno96
Thanks! Ik wilde eigenlijk geen Kindle omdat ik m'n eigen boeken wil downloaden als EPUB. Maar ik zie nu dat het mogelijk is om EPUBs om te zetten naar MOBI via bepaalde websites/programma's. Dat maakt het wel een optie. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Het probleem met e-readers is dat ze tegenwoordig om het ecosysteem draaien. Daardoor zijn er eigenlijk maar twee leveranciers overgebleven: Amazon en Kobo. Je maakt een keuze tussen die twee en neemt de voor- en nadelen van die keuze op de koop toe. Als je nu een Kobo hebt dan zou ik weer een Kobo kiezen en niet iets “vergelijkbaar” tenzij je de gevolgen van die keuze goed hebt onderzocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno96
downtime schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:53:
Het probleem met e-readers is dat ze tegenwoordig om het ecosysteem draaien. Daardoor zijn er eigenlijk maar twee leveranciers overgebleven: Amazon en Kobo. Je maakt een keuze tussen die twee en neemt de voor- en nadelen van die keuze op de koop toe. Als je nu een Kobo hebt dan zou ik weer een Kobo kiezen en niet iets “vergelijkbaar” tenzij je de gevolgen van die keuze goed hebt onderzocht.
Thanks! Klopt... Ik zou zo weer een Kobo nemen. Maar in Zuidoost Azië zijn ze alleen in de Filipijnen verkrijgbaar. Een lange tijd zonder ebook zie ik niet zitten.