Ik ben op zoek naar een leuk systeem voor mijn puber zoon.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil het voornamelijk gebruiken voor gamen (Fortnite), streamen en af en toe video's bewerken en tekeningen maken met een tekentablet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs voor onderdelen ca €650 tot €700 euro. Kosten voor het in elkaar zetten zijn voor mij, vallen er dus buiten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, keyboard en muis is aanwezig, rest zal aangeschaft moeten worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt voorkeur voor een bepaald merk. Nieuw of 2e-hands. Lijst hierboven is een ruwe schatting, die nog wel wat boven zijn budget ligt. Maar gebaseert op nieuw prijzen, hier is waarschijnlijk nog wel het een en ander op te besparen door voor 2e hands te kiezen of hopenlijk door jullie adviezen.
De behuizing is wel een dingetje, de RGB wil hij dolgraag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zijn belangrijkste wens is dat hij Fortnite op High Res kan spelen, kan streamen en video bewerking ook redelijk vlot gaat.
Ga je overklokken?
Geen idee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop adviezen te krijgen om de kosten wat verder naar beneden te krijgen zonder dat hij moet inleveren op het gamen,streamen en video editing.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil het voornamelijk gebruiken voor gamen (Fortnite), streamen en af en toe video's bewerken en tekeningen maken met een tekentablet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs voor onderdelen ca €650 tot €700 euro. Kosten voor het in elkaar zetten zijn voor mij, vallen er dus buiten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, keyboard en muis is aanwezig, rest zal aangeschaft moeten worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-4790 Tray | € 199,99 | € 199,99 |
1 | Moederborden | Asus PRIME Z370-P | € 111,49 | € 111,49 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1060 6GT OCV1 | € 225,- | € 225,- |
1 | Interne harde schijven | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 71,- | € 71,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Geheugen intern | Kingston 16GB DDR4 2666MHz | € 126,07 | € 126,07 |
1 | Voedingen | Cooler Master MasterWatt Lite 600W | € 53,84 | € 53,84 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 83,37 | € 83,37 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 926,71 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt voorkeur voor een bepaald merk. Nieuw of 2e-hands. Lijst hierboven is een ruwe schatting, die nog wel wat boven zijn budget ligt. Maar gebaseert op nieuw prijzen, hier is waarschijnlijk nog wel het een en ander op te besparen door voor 2e hands te kiezen of hopenlijk door jullie adviezen.
De behuizing is wel een dingetje, de RGB wil hij dolgraag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zijn belangrijkste wens is dat hij Fortnite op High Res kan spelen, kan streamen en video bewerking ook redelijk vlot gaat.
Ga je overklokken?
Geen idee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop adviezen te krijgen om de kosten wat verder naar beneden te krijgen zonder dat hij moet inleveren op het gamen,streamen en video editing.