Gedeelte van het scherm van de iPad werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Yuri024
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 12:34
Ik heb recentelijk een nieuw scherm geplaatst in mijn iPad 2018.
Alles netjes stap voor stap gedaan.

Nu reageert een gedeelte van ongeveer 2 centimeter niet meer, dit is over de gehele lengte(korte kant).
Alles al twee keer opnieuw gedaan, tevens ook recovery mode uitgevoerd. Maar probleem blijft.

Het is een scherm van A+ kwaliteit.

Alle reacties

• Helgie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-07-2021

Helgie

Misantroop

Klinkt alsof 'ie iets te ver gebogen is, en dus wat van de TFT-laag kapot is. Ben bang dat dit hardwarematig is.

Hypocrites must die

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Is het echter een origineel scherm? Apple is daar nogal kritisch op. Tevens hebben capitatieve beeldschermen super-fragiele elementen ín het scherm zitten (vaak IGZO), die in 'strips' liggen, je zou een paar geraakt kunnen hebben.

• Yuri024
Het is een scherm van fixjeiphone van A+ kwaliteit. Is dit geen origineel? Het kwam mooi verpakt aan. Ik heb het ook nog niet vast gelijmd, kan dit een probleem zijn? Wellicht aanspraak maken op garantie?

[ Voor 10% gewijzigd door Yuri024 op 11-05-2019 21:37 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Nee, dat is geen origineel, en de verpakking zegt daar niks over ;)

• Yuri024
Dan ga ik ze maar mailen. Bedankt voor de snelle reacties.

Nu heb ik ook een iPad air 1 voorzien van een nieuw scherm. Deze geeft nu alleen een zwart beeld, geeft wel het bekende geluid wanneer ik hem aansluit op de lader. Alles meerdere malen opnieuw gedaan, hierbij per ongeluk de kabel van de homebutton geraakt.
Via iTunes kan ik hem niet herstellen aangezien de homebutton niet meer werkt.
Is het nog de moeite om hier veel tijd en moeite in te steken?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kabel niet goed aangesloten eo omgevouwen. (risico van zelf montage) connector kan net niet goed zitten, is erg gevoelig.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1