Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.

Ik heb momenteel de Bose Soundlink II, maar die is toe aan vervanging. Ik ben opzoek naar goeie draadloze koptelefoons, maar alles wat ik tegenkom is met noice cancelling en dat wil ik absoluut niet. Weet iemand hier een optie zonder nc?

Bedrag is minder belangrijk. Het gaat mij om neutrale, goede geluid; beter dan mijn huidige hoofdtelefoon.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 12-05-2019 01:36)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het is noise, niet noice. Noice is geen woord, niet in het Engels en ook niet in het Nederlands. Het wordt wel bij memes en in sommige subculturen als slang gebruikt, maar dat lijkt me hier niet van toepassing :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door johnkeates op 11-05-2019 21:53 ]

Alle reacties

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:09
Je kunt de noise cancelling uitzetten, daar zou ik me niet door laten tegenhouden.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is waar, maar je betaald wel meer voor de noice cancelling. Dat is ook de voornaamste reden geweest dat ik de Soundlink II boven de versie met nc koos, was €100,- goedkoper en qua geluid niet echt verschilend.

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:38:
Dat is waar, maar je betaald wel meer voor de noice cancelling. Dat is ook de voornaamste reden geweest dat ik de Soundlink II boven de versie met nc koos, was €100,- goedkoper en qua geluid niet echt verschilend.
En als je gewoon een nieuwe Soundlink II koopt?

Ik bedoel, als die gewoon goed beviel... zelfs als andere merken vergelijkbare koptelefoons zouden hebben, ook zonder NC, dan zullen die ws. ook niet significant beter en/of goedkoper zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door migchiell op 11-05-2019 20:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
migchiell schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:42:
[...]

En als je gewoon een nieuwe Soundlink II koopt?

Ik bedoel, als die gewoon goed beviel... zelfs als andere merken vergelijkbare koptelefoons zouden hebben, ook zonder NC, dan zullen die ws. ook niet significant beter en/of goedkoper zijn.
Dat zal ik inderdaad doen als ik (of iemand hier) niet een betere optie kan vinden, maar dan kan ik nog even wachten. Hij werkt nog prima, maar al het leer laat los.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 16:00

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:25:
[...]

Dat zal ik inderdaad doen als ik (of iemand hier) niet een betere optie kan vinden, maar dan kan ik nog even wachten. Hij werkt nog prima, maar al het leer laat los.
Je bedoelt het leer van de oorkussens?
Dan koop je toch een setje nieuwe bij Bose?

Als het om de hoofdband gaat wordt het wat lastiger want die vind je niet zomaar. In dat geval zou je contact op kunnen nemen met Bose want het schijnt een redelijk veel voorkomend iets te zijn.

In dat laatste geval kun je ook nog op AliExpress zoeken naar headband cover. Daar is best nog veel keuze in en een voordeliger oplossing dan een nieuwe koptelefoon als deze in principe nog goed werkt.

[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 12-05-2019 04:12 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • Beste antwoord

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Het is noise, niet noice. Noice is geen woord, niet in het Engels en ook niet in het Nederlands. Het wordt wel bij memes en in sommige subculturen als slang gebruikt, maar dat lijkt me hier niet van toepassing :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door johnkeates op 11-05-2019 21:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
sjaool schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:50:
[...]

Je bedoelt het leer van de oorkussens?
Dan koop je toch een setje nieuwe bij Bose?

Als het om de hoofdband gaat wordt het wat lastiger want die vind je niet zomaar. In dat geval zou je contact op kunnen nemen met Bose want het schijnt een redelijk veel voorkomend iets te zijn.

In dat laatste geval kun je ook nog op AliExpress zoeken naar headband cover. Daar is best nog veel keuze in en voordeliger oplossing dan een nieuwe koptelefoon als deze in principe nog goed werkt.
Dat is inderdaad goedkoper. De oorkussens zijn nog redelijk goed, maar de hoofdband is een ander verhaal. Zal ernaar kijken, dank je

Verwijderd

Topicstarter
johnkeates schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:53:
Geen idee waarom ik het als ‘noice’ schreef, ken beide waar jij naar refereert ook niet.
Beste brain fart.
Ik beloon je met het beste antwoord!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van WAO naar ATT.
Pagina: 1