Ik heb dus ja ik weet het een Compaq

Maar ik heb een probleem toen ik m kocht zat er maar 64mb PC 100 in.
Dat vond ik toen al te weinig en heb dus maar meteen 64 er bij gekocht, prik knutsel knutsel en werken.
Nou zijn die prijzen zo enorm gaan zakken en heb ik eerst 2 reepjes 128MB pc 133 noname gekocht.(3 maanden geleden, ik wist toen nog niet dat ddr kwam maar ik wou me dus voorberijden op een nieuw mobo met natuurlijk pc 133 geheugen.)
I erin gepropt niet werken KUT ( ik kwam er meteen achter dat mijn geheugen op 66 MHZ draaide ( Celeron ).
133 deed het dus niet, een of andere error bij het opnieuw opstarten. Hij ging het geuheugen tellen en gaf aan dat het ok was mar daarna een of andere error ( ik dacht iets van te veel mem of iets in die trend )
Ik dacht dus dat het met die 133 te maken had, jammer maar het was te proberen.
Ik terug gebracht en pc 100 gehaald weer noname.
Prik prik knutsel knutsel KUT doet het ook niet

Er zat al 2x pc 100 in
ik WEER terug ik gevraagd kreeg ik een a merk mee die het bij die gast zijn compaq ook alleen maar deed.
Prik prik knutsel knutsel OOOOOOOK NIET
Zelfde fout

Ik WEEEEEEEEEEEEEEEEEEER terug hij doet het nog steeds niet.
Nou ik een tegoed bon gekregen en toen zat ik dus nog met 128 mb
Ik die 2x 64 er weer in doetie het OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK niet meer

Ik dus denken dattie dood was %&#$!&$!*#$&(!%%#.
Kreeg ik een tip om ff mijn cmos te resetten ik dat gedaan en toen deed ie het weer.
Maar nu is het geheugen zo Wreed goedkoop en ik wil XP gaan draaien dus ik dacht laat ik eens wat geheugen gaan halen.
Maar ik ben bang dat ik weer het hele ritueel krijg.
Past er dan maar maximaal 128 in of is dit waanzin ?????
ADVIES Please zal ik dan toch halen, dan welke en hoeveel dan ????
Maar ik heb een probleem toen ik m kocht zat er maar 64mb PC 100 in.
Dat vond ik toen al te weinig en heb dus maar meteen 64 er bij gekocht, prik knutsel knutsel en werken.
Nou zijn die prijzen zo enorm gaan zakken en heb ik eerst 2 reepjes 128MB pc 133 noname gekocht.(3 maanden geleden, ik wist toen nog niet dat ddr kwam maar ik wou me dus voorberijden op een nieuw mobo met natuurlijk pc 133 geheugen.)
I erin gepropt niet werken KUT ( ik kwam er meteen achter dat mijn geheugen op 66 MHZ draaide ( Celeron ).
133 deed het dus niet, een of andere error bij het opnieuw opstarten. Hij ging het geuheugen tellen en gaf aan dat het ok was mar daarna een of andere error ( ik dacht iets van te veel mem of iets in die trend )
Ik dacht dus dat het met die 133 te maken had, jammer maar het was te proberen.
Ik terug gebracht en pc 100 gehaald weer noname.
Prik prik knutsel knutsel KUT doet het ook niet
Er zat al 2x pc 100 in
ik WEER terug ik gevraagd kreeg ik een a merk mee die het bij die gast zijn compaq ook alleen maar deed.
Prik prik knutsel knutsel OOOOOOOK NIET
Zelfde fout
Ik WEEEEEEEEEEEEEEEEEEER terug hij doet het nog steeds niet.
Nou ik een tegoed bon gekregen en toen zat ik dus nog met 128 mb
Ik die 2x 64 er weer in doetie het OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK niet meer
Ik dus denken dattie dood was %&#$!&$!*#$&(!%%#.
Kreeg ik een tip om ff mijn cmos te resetten ik dat gedaan en toen deed ie het weer.
Maar nu is het geheugen zo Wreed goedkoop en ik wil XP gaan draaien dus ik dacht laat ik eens wat geheugen gaan halen.
Maar ik ben bang dat ik weer het hele ritueel krijg.
Past er dan maar maximaal 128 in of is dit waanzin ?????
ADVIES Please zal ik dan toch halen, dan welke en hoeveel dan ????