Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vraag
Beste antwoord (via Hackus op 11-05-2019 14:41)
Het nieuws is nieuws niet omdat we per se zoveel BMW-rijders op de site hebben, maar omdat we allemaal interesse hebben in technologie. Daarom is het 'waar' van het nieuws ondergeschikt aan het 'wat'. Maar goed, het paste nog, dus de locatie staat nu in de titel. En als je alleen nieuws gaat brengen met een directe link naar NL/BE, kan je nog veel meer interessant nieuws van de fp halen.
Alle reacties
Het feit dat mensen in UK/VS last hebben van een storing lijkt mij niet nieuwswaardig genoeg. Het feit dat een storing in een DRM systeem er voor zorgt dat je geen toegang hebt tot een betaalde feature in een auto dan weer wel.
Er is een stukje IT-gerelateerde techniek wat faalt door een storing. Lijkt me prima thuishoren op een techniek-website.Verder wist ik niet dat het nieuwswaardig is om dit te melden voor een technologiewebsite van Nederland en België.
Virussen? Scan ze hier!
Gaat me hoofdzakelijk om de titel. (overigens stel ik een vraag aan redactie, speciaal aan nieuwsposter en geen discussie)wildhagen schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:09:
[...]
Er is een stukje IT-gerelateerde techniek wat faalt door een storing. Lijkt me prima thuishoren op een techniek-website.
[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 11-05-2019 14:14 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het nieuws is nieuws niet omdat we per se zoveel BMW-rijders op de site hebben, maar omdat we allemaal interesse hebben in technologie. Daarom is het 'waar' van het nieuws ondergeschikt aan het 'wat'. Maar goed, het paste nog, dus de locatie staat nu in de titel. En als je alleen nieuws gaat brengen met een directe link naar NL/BE, kan je nog veel meer interessant nieuws van de fp halen.