GF help needed again

Pagina: 1
Acties:

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Weet iemand waar ik een self extract file van de detonator 5.16 drivers kan vinden? Op reactor critical stond alleen een zip file, maar die wil om 1 of andere vage reden niet draaien hier.
Het gaat er namelijk om dat mijn GF2 weigert fatsoenlijk te werken, alleen quake engine games werken perfect, motocross kapt tijdens het inladen, unreal tournament kapt na 5 minuten spelen, 3D mark 2000 kapt bij de geheugen test. Ze springen dan allemaal terug naar de desktop, dus geen vastloper ofzo, game wordt compleet afgesloten!!
Nu las ik laatst dat de 5.16 drivers misschien zouden helpen, dat is dan ook mijn laatste hoop want de 5.22, 5.30 en nieuwste Creative drivers helpen niet. Ook een install van windows ME helpt niet.
Het vreemde is ik in windows 2000 motocross wel aan de praat krijg (een non-game os speelt meer games dan een game os).

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik krijg namelijk een kl*te gevoel van die kaart, en zit bijna op het punt om mijn oude perfect werkende kaart weer in te bouwen.

Flickr | Lego collectie

• Speedy
Vergeten, zou het misschien aan de kaart kunnen liggen? Dat er iets niet goed mee is?

Niemand?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Zelfde probleem had ik met een CL tnt2 ultra, onder win2k deed alles het en in 98 corrupt tot en met, lag aan de 4in1 drijvers van mijn mobo....

• Carel
  • Laatst online: 15:35
Doe je de nvidia drivers van creative of van nvidia zelf. IK ben ook gessolt door die van creative alles was instbiel.
Sinds ik 2 keer achter elkaar de 5.16 drivers heb geinstaleerd, omdat ie de eerste keer 16 kleuren deed:-( is er nog niks vastgelopen een maand lang.
Als je de nvidia 5.16 driver wil geef ik hem wel effe .

• Speedy
Ik heb N'Vidia en Creative gebruikt, maar zelfde resultaat, maar Puffy, hoe stel ik dat 4in1 in ( en wat is het? ).

Flickr | Lego collectie