Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVerKaiK
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-11-2019
Mijn vraag:
Ik heb een wifi kaart van Digi Connnect geïnstalleerd alleen mot ik nu de drivers er voor installeren en weet ik niet waar ik die kan vinden. Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een WL531P van Digi Connect en heb Windows 10 op mijn pc staan.

Beste antwoord (via SimonVerKaiK op 11-05-2019 00:13)

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Nielson schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 23:38:
Hoe oud is dat kaartje wel niet? Als Windows 10 de drivers al niet automatisch installeert (al dan niet tijdelijk via een vaste netwerk kabel aangesloten) dan acht ik de kans klein dat er officiële Windows 10 drivers beschikbaar zijn. Kun je eventueel de Windows 8 drivers nog proberen indien beschikbaar.
komt uit 2005 dat ding
als het al gaat werken zal het nog niet veel soeps zijn..

kan beter een nieuwe kopen voor een tientje

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13
Hoe oud is dat kaartje wel niet? Als Windows 10 de drivers al niet automatisch installeert (al dan niet tijdelijk via een vaste netwerk kabel aangesloten) dan acht ik de kans klein dat er officiële Windows 10 drivers beschikbaar zijn. Kun je eventueel de Windows 8 drivers nog proberen indien beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:51
Je zou kunnen zoeken of je een generieke driver voor de Ralink RT2560 kunt vinden, maar beter haal je een modernere adapter.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
komt uit 2005 dat ding
als het al gaat werken zal het nog niet veel soeps zijn..

kan beter een nieuwe kopen voor een tientje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimonVerKaiK
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-11-2019
Inderdaad wel erg oud, ik denk dat ik dan gewoon voor een nieuwe ga kijken. Erg bedankt allemaal!