Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Synology] Home mode en Geofence combineren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• StevenT1987
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-01-2024
Beste alle,

Sinds kort heb ik een camera en houd hier de boel een beetje in de gaten in huis.
Alleen lukt het mij niet om een bepaald patroon of actie voor elkaar te krijgen.

Het volgende zou ik graag willen....

Wanneer Geofence mij waarneemt, moet er gestopt worden met filmen (motion detectie)
Wanneer het avond word en ik ga slapen en me in huis bevind, moet er gestart worden met filmen (motion detectie). En als ik opsta mag er weer gestopt worden met filmen.
Wanneer ik het huis verlaat mag er weer gefilmd worden (motion detectie).

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Voornamelijk het gedeelte dat er gestopt word met filmen als ik thuis kom.

In hoeverre kan dit samen gedaan worden met de home mode ?

Ik gebruik verder Surveillance Station.

Mochten jullie nog dingen willen weten dan hoor ik het graag.
Ook hoop ik dat iemand mij uit de brand kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Steven.

Alle reacties

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 01:42
Volgens mij staan echt alle antwoorden op je vragen hier: https://www.synology.com/...rial/homemode_schedule@ps en hier: https://www.synology.com/...utorial/homemode_geofence

Neem dat eens goed door, en laat dan eens horen wat er precies niet werkt, of waar je niet uit komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Cpt.Morgan op 11-05-2019 10:16 ]

• StevenT1987
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-01-2024
3 jaar later, was dit helemaal vergeten haha.

Ik heb me laatst weer in de home mode verdiept en alles is goed ingesteld en werkt naar behoren.

Alleen........ Ik heb home mode geactiveerd op 2 toestellen via de ds van app van Synology.

Wanneer we allebei het huis verlaten, schakelt home mode niet over naar out...
Ik heb op de Android's Al gezorgd dat de app gewoon actief mag zijn op de achtergrond...

Wat mist er, waardoor de app niet ziet dat ik verbinding verbreek met de WiFi en zo doende uit home modus moet en het programma moet gaan volgen......

• havisoft
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14:15
Beste Steven,

Ik kan het, net als jij, niet voor elkaar krijgen om het opnemen dmv geofence te laten stoppen als ik thuis kom en weer laten starten als ik wegga. Omdat jij het nu wel voor elkaar hebt zou ik graag willen weten hoe je het voor elkaar hebt gekregen zodat het wel werkt. Ik heb al van alles geprobeerd, ook de handleiding van synology, maar kom er nog steeds niet uit.

HELP... Hans

Nibe S2125-12 + VVM_S320 RMU_S40 | PV SolarEdge SE9k 9.500 KWh per jaar