Beste alle,
Sinds kort heb ik een camera en houd hier de boel een beetje in de gaten in huis.
Alleen lukt het mij niet om een bepaald patroon of actie voor elkaar te krijgen.
Het volgende zou ik graag willen....
Wanneer Geofence mij waarneemt, moet er gestopt worden met filmen (motion detectie)
Wanneer het avond word en ik ga slapen en me in huis bevind, moet er gestart worden met filmen (motion detectie). En als ik opsta mag er weer gestopt worden met filmen.
Wanneer ik het huis verlaat mag er weer gefilmd worden (motion detectie).
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Voornamelijk het gedeelte dat er gestopt word met filmen als ik thuis kom.
In hoeverre kan dit samen gedaan worden met de home mode ?
Ik gebruik verder Surveillance Station.
Mochten jullie nog dingen willen weten dan hoor ik het graag.
Ook hoop ik dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Steven.
Sinds kort heb ik een camera en houd hier de boel een beetje in de gaten in huis.
Alleen lukt het mij niet om een bepaald patroon of actie voor elkaar te krijgen.
Het volgende zou ik graag willen....
Wanneer Geofence mij waarneemt, moet er gestopt worden met filmen (motion detectie)
Wanneer het avond word en ik ga slapen en me in huis bevind, moet er gestart worden met filmen (motion detectie). En als ik opsta mag er weer gestopt worden met filmen.
Wanneer ik het huis verlaat mag er weer gefilmd worden (motion detectie).
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Voornamelijk het gedeelte dat er gestopt word met filmen als ik thuis kom.
In hoeverre kan dit samen gedaan worden met de home mode ?
Ik gebruik verder Surveillance Station.
Mochten jullie nog dingen willen weten dan hoor ik het graag.
Ook hoop ik dat iemand mij uit de brand kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Steven.