Over landelijke Tele2 storing geen topic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:57
Vandaag had Tele2 een langdurige, landelijke storing op hun netwerk, die o.a. de ANWB en gemeenten raakten. Deze storing begon vanochtend vroeg en is pas in de loop v/d middag opgelost. Dit is door meerdere landelijke media bericht:

https://nos.nl/artikel/22...enst-weer-bereikbaar.html
https://www.nu.nl/interne...ng-met-grote-storing.html

Ik heb met beide links de redactie einde v/d ochtend getipt en de artikelen waren toen al gepost door anderen. Dus ik verwachtte wel een artikel hierover. Maar op moment van schrijven nog geen artikel.

Uit pure nieuwsgierigheid, waarom is hier (nog) geen aandacht aan besteed? Lijkt mij toch wel een gebeurtenis die een redelijke impact heeft gehad. Er zijn in het verleden kleinere storingen geweest waar ook over is geschreven. En ik zie geen andere artikelen van groot belang, die kunnen verklaren dat Tele2 een lage prio kreeg en er geen tijd was om erover te schrijven. Dus ik ben heel benieuwd naar het waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In nieuws: Software-update veroorzaakte storing bij monitoren elektronische enke... wordt tussen neus en lippen wel over de storing bij Tele2 gesproken. Niet heel duidelijk maar toch...

Oftewel, de redactie wist het maar blijkbaar niet interessant genoeg voor een apart artikel?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:01
Imo voor elke poep en scheet aan storingen ga ik ook niet bij Tweakers kijken, maar bij de betreffende dienst.
Net als dat ik het totaal niet interessant vind dat er een download beschikbaar is voor programma x, y en z.
Maar goed daar is een ander topic over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:57
Fore! schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:11:
Imo voor elke poep en scheet aan storingen ga ik ook niet bij Tweakers kijken, maar bij de betreffende dienst.
Net als dat ik het totaal niet interessant vind dat er een download beschikbaar is voor programma x, y en z.
Maar goed daar is een ander topic over.
Dit was anders toch wel een belangrijke storing en Tweakers bericht over alle belangrijke gebeurtenissen in IT land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook vrij weinig van gemerkt eerlijk gezegd. Ik had examens en bijna overal wifi tegenwoordig dusja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De hele rijksoverheid (of iig een heel groot deel) was vandaag onbereikbaar. Ik had hier ook wel een bericht over verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:46
de anwb gebruikt tele2 en heeft geen enkele backup faciliteit als daar een storing is?

hier wordt er overigens wel wat over gemeld.. maar daar zou het niet met tele2 te maken hebben..

nieuws: Software-update veroorzaakte storing bij monitoren elektronische enke...

[ Voor 69% gewijzigd door boyette op 11-05-2019 03:03 ]

Pagina: 1