Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Nieuwe mobiel ter vervanging van mijn Iphone 6s. Ik sta open om te wisselen van een Iphone naar iets anders.

Wat is je budget?
Maximaal 600 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk sociale media gebruiken, mailen, etc. Ik zou graag een goede camera willen hebben omdat ik graag fotografeer, al neem ik ook regelmatig mijn echte camera mee.
Ik wil graag een mobiel met goede accu duur, dat is wat mij het meeste stoort aan mijn huidige mobiele telefoon.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb vanalles zitten lezen en overweeg:
- Iphone 8
- OnePlus 6 of 6T
- Google Pixel 3
- Huawei P30 (al is het iets duurder dan wat ik zou willen betalen)
- Samsung S10e

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik raak het overzicht kwijt na alle reviews te hebben gelezen, help!.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Hoewel het toestel een heel stuk goedkoper is dan je budget, zou ik toch ook de Pocophone F1 aan je lijstje toevoegen. Heeft een goede camera en is echt een accukoning. Heb het toestel zelf ook en voor 300 euro is het echt een belachelijk goed toestel.

Verder zijn alle andere toestellen in je rijtje prima en degelijk toestellen. Let er alleen wel op dat de OP6/6T, iPhone 8 en de Pixel 3 toestellen zijn van 'de vorige generatie' en dus al wat ouder zijn. De Pixel 4 duurt nog wel even, maar het nieuwe OnePlus toestel wordt aankomende week gepresenteerd. Maar om het lijstje wat korter te kunnen maken, heb je nog meer wensen/eisen betreft:
- Schermformaat
- Opslag
- Werkgeheugen
- Merkvoorkeur
- Softwarevoorkeur
- etc..

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 10-05-2019 14:45 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

P30 Pro komt bij een abonnementsverlenging ook richting de 600 Euro. Verder kan je ook nog een Oppo Reno kunnen overwegen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:30

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb kort geleden de overstap gemaakt van iPhone 7 plus naar een Huawei Mate 20 en de accuduur van het toestel is echt een verademing t.o.v. de iPhone 7 plus die ik had. En de camera is, imho, ook erg goed.
Wat ook prettig was is dat de prijs, omdat de P30 er nu is, erg schappelijk is voor alles wat je krijgt.

Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties!
Andere harde wensen/eisen heb ik niet direct, het lijkt mij wel fijn om een 3,5mm jack te hebben en dat het een mobiel is die makkelijk in gebruik is.
Ik wil graag er twee á drie jaar mee verder kunnen.

Ik denk dat ik de Pocophone ook aan mijn lijst ga toevoegen!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Gezien de Samsung S10e dit jaar uit gekomen is met 3,5 mm jacket en 3 jaar update garantie is dat het toestel uit je lijstje om te nemen, is namelijk de enige die een 3,5 mm jacket heeft volgens mij en dat is een van je eisen. Heeft ook ondersteuning voor Wifi bellen bij de grote providers in Nederland dus als de dekking een keer minder is is dat ook handig. En heeft NFC voor contactloos betalen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:58:
Andere harde wensen/eisen heb ik niet direct, het lijkt mij wel fijn om een 3,5mm jack te hebben en dat het een mobiel is die makkelijk in gebruik is.
Als je echt een 3.5mm aansluiting wilt hebben, vallen de OnePlus toestellen af. De OP6T heeft hem niet en het lijkt erop dat de 7 en 7 Pro hem ook niet hebben.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:54
de Honor View 20 voldoet ook aan alle eisen, de 6GB versie is er vanaf €469 en de 8 GB versie €599.

Een uitstekende 48MP camera, maakt geweldige foto's. Batterij gaat ook makkelijk 1 a 2 dagen mee. Hij heeft de 3,5 jack en een IR blaster.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• jeroentje93
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-11 13:40
ZTE axon 10 pro
Pagina: 1