Ik zoek een?
Ik kom van de nokia 7 plus die ik toch zal moeten wegdoen door de problemen met het opladen, was voor de rest een geweldige gsm met de perfecte grootte (een grotere gsm lijkt me onpraktisch om in je broekzak te steken).
Ik zit bijna dagelijks op de trein en geniet er dan van een serie te kijken op netflix, ook speel ik vaak hearthstone. Je voelt me al komen, dit zuipt je batterij leeg. Daarom hecht ik veel belang aan een goede batterij.
Daarnaast gebruik ik mijn gsm vooral voor social media en het nieuws te lezen.
Samengevat:
• Goede batterij
• Goed scherm
• Android 9
• Voldoende processorkracht voor games als hearthstone
• 3,5mm jack
Wat is je budget?
Mijn budget is 400 euro, alles dat minder kost is natuurlijk mooi meegenomen!
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
• Netflix
• Sociale media
• Hearthstone
• Browsen op het web
Wat heb je zelf al gevonden?
• Samsung A50
• Samsung A70
• Samsung galaxy s8/s9
• OP 6 (wel boven het budget maar dat zal misschien veranderen nadat de OP7 volgende week uitkomt?)
• Nokia 8.1 (al sta ik niet te springen terug naar nokia te gaan)
Welke vragen heb je hier nog over?
Het prijsverschil tussen de A50 en A70 lijkt me nogal veel voor wat de A70 extra biedt (groter scherm, betere batterij en 2gb meer ram?)
Ik kom van de nokia 7 plus die ik toch zal moeten wegdoen door de problemen met het opladen, was voor de rest een geweldige gsm met de perfecte grootte (een grotere gsm lijkt me onpraktisch om in je broekzak te steken).
Ik zit bijna dagelijks op de trein en geniet er dan van een serie te kijken op netflix, ook speel ik vaak hearthstone. Je voelt me al komen, dit zuipt je batterij leeg. Daarom hecht ik veel belang aan een goede batterij.
Daarnaast gebruik ik mijn gsm vooral voor social media en het nieuws te lezen.
Samengevat:
• Goede batterij
• Goed scherm
• Android 9
• Voldoende processorkracht voor games als hearthstone
• 3,5mm jack
Wat is je budget?
Mijn budget is 400 euro, alles dat minder kost is natuurlijk mooi meegenomen!
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
• Netflix
• Sociale media
• Hearthstone
• Browsen op het web
Wat heb je zelf al gevonden?
• Samsung A50
• Samsung A70
• Samsung galaxy s8/s9
• OP 6 (wel boven het budget maar dat zal misschien veranderen nadat de OP7 volgende week uitkomt?)
• Nokia 8.1 (al sta ik niet te springen terug naar nokia te gaan)
Welke vragen heb je hier nog over?
Het prijsverschil tussen de A50 en A70 lijkt me nogal veel voor wat de A70 extra biedt (groter scherm, betere batterij en 2gb meer ram?)
Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM