Vraag

• GuustVB
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-01-2024
Ik zoek een?

Ik kom van de nokia 7 plus die ik toch zal moeten wegdoen door de problemen met het opladen, was voor de rest een geweldige gsm met de perfecte grootte (een grotere gsm lijkt me onpraktisch om in je broekzak te steken).
Ik zit bijna dagelijks op de trein en geniet er dan van een serie te kijken op netflix, ook speel ik vaak hearthstone. Je voelt me al komen, dit zuipt je batterij leeg. Daarom hecht ik veel belang aan een goede batterij.
Daarnaast gebruik ik mijn gsm vooral voor social media en het nieuws te lezen.

Samengevat:
• Goede batterij
• Goed scherm
• Android 9
• Voldoende processorkracht voor games als hearthstone
• 3,5mm jack

Wat is je budget?
Mijn budget is 400 euro, alles dat minder kost is natuurlijk mooi meegenomen!

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
• Netflix
• Sociale media
• Hearthstone
• Browsen op het web

Wat heb je zelf al gevonden?

• Samsung A50
• Samsung A70
• Samsung galaxy s8/s9
• OP 6 (wel boven het budget maar dat zal misschien veranderen nadat de OP7 volgende week uitkomt?)
• Nokia 8.1 (al sta ik niet te springen terug naar nokia te gaan)

Welke vragen heb je hier nog over?
Het prijsverschil tussen de A50 en A70 lijkt me nogal veel voor wat de A70 extra biedt (groter scherm, betere batterij en 2gb meer ram?)

Mi 9T MIUI 11.0.4.0 QFJEUXM

Alle reacties

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Als ik kijk naar waar je vandaan komt, denk ik dat de Galaxy A50 prima aansluit bij jouw wensen. Hij heeft qua afmeting hetzelfde formaat als de Nokia 7 plus, maar het is wel een lichter toestel.
Als pluspunten heeft hij een mooi oled-scherm, draait uit de doos op Android 9 en zal dus nog lang ondersteund worden en heeft een prima batterij.
Ikzelf heb de A50 en doe een dag met de batterij (8.00 tot 22.30 uur; uurtje spotify, social media, mail checken). Over de camera ben ik ook te spreken.

De A70 heeft inderdaad wel een flinke batterij, maar is ook weer een stukje groter (té groot?) en duurder.

Qua prijs/kwaliteit denk ik dat de A50 jou het meest gaat bieden. Succes met je keuze!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@GuustVB de Nokia 7 Plus valt nog binnen de garantie neem ik aan? Waarom stuur je het toestel niet op voor reparatie?

Betreft de OnePlus 6. OnePlus faseert zijn toestellen uit op het moment dat er een opvolger komt. De OnePlus 6T is al slecht verkrijgbaar, dus ik verwacht niet dat de OP6 nog veel in prijs gaat dalen. Ik verwacht namelijk eerder dat het toestel helemaal niet mee te koop zal zijn.

Ik mis in je lijstje de Pocophone. Is er een reden dat die niet voorkomt? Dat toestel heeft een high-end SOC, voldoende opslag en werkgeheugen en een 'enorme' accu. Daarnaast is die al te krijgen voor zon 300 euro.

• GuustVB
rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:20:
@GuustVB de Nokia 7 Plus valt nog binnen de garantie neem ik aan? Waarom stuur je het toestel niet op voor reparatie?
Ja klopt, heb hem er al enkele maanden geleden voor teruggestuurd en zal dat volgende week weer doen, maar nu las ik op het forum dat ze die tegenwoordig niet meer maken maar het aankoopbedrag terugstorten.
Dus ik wil voorbereid zijn als ze dat doen
Betreft de OnePlus 6. OnePlus faseert zijn toestellen uit op het moment dat er een opvolger komt. De OnePlus 6T is al slecht verkrijgbaar, dus ik verwacht niet dat de OP6 nog veel in prijs gaat dalen. Ik verwacht namelijk eerder dat het toestel helemaal niet mee te koop zal zijn.
Goed om te weten, thanks!
Ik mis in je lijstje de Pocophone. Is er een reden dat die niet voorkomt? Dat toestel heeft een high-end SOC, voldoende opslag en werkgeheugen en een 'enorme' accu. Daarnaast is die al te krijgen voor zon 300 euro.
De Xiaomi software spreekt me niet echt aan. Daarnaast is het een lcd scherm wat voor afleesbaarheid in de trein misschien wel voor problemen kan zorgen.
Maar ik hou hem zeker in mijn achterhoofd!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
GuustVB schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:19:
De Xiaomi software spreekt me niet echt aan. Daarnaast is het een lcd scherm wat voor afleesbaarheid in de trein misschien wel voor problemen kan zorgen.
Maar ik hou hem zeker in mijn achterhoofd!
De software kan ik inkomen (ik heb ook LineageOS op mijn Pocophone staan), maar de leesbaarheid van LCD tegenover oled is exact hetzelfde. Leesbaarheid gaat vooral over helderheid en dat zit bij de Pocophone wel goed.

• GuustVB
Klopt het dat de Samsung Galaxy a50 enkel in India een 6gb RAM editie heeft?

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
GuustVB schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:54:
Klopt het dat de Samsung Galaxy a50 enkel in India een 6gb RAM editie heeft?
Ja, denk het. Nederlandse markt is alleen 4gb RAM.

• GuustVB
croschou schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:29:
[...]

Ja, denk het. Nederlandse markt is alleen 4gb RAM.
zeer spijtig...
Maakt de keuze tussen de A50 en A70 alleen nog maar moeilijker

Pagina: 1